دیدارهای سرنوشت ساز استقلال در سال جدید

استقلال در سال جدید دو دیدار مهم پیش رو دارد.

دیدارهای سرنوشت ساز استقلال در سال جدید

به گزارش منیبان؛ استقلال در نخستین دیدار خود در سال جدید، ابتدا باید به مصاف پیکان برود و سپس دیدار حساس جام حذفی خود را برابر نساجی برگزار می‌کند.

برنامه دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و همچنین مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد که طی آن، استقلال در سال جدید باید ابتدا به مصاف پیکان برود و سپس دیدار مقابل نساجی، در انتظار شاگردان فرهاد مجیدی خواهد بود.

دو دیداری که برای آبی پوشان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود و بسته به نتایج این تیم در دو هفته پیش رو از رقابت‌های لیگ برتر مقابل صنعت نفت و پرسپولیس، می‌تواند حتی حساسیت آن دو چندان شود.

استقلال هر چند در مصاف برابر پیکان و در لیگ برتر نمایش قاطعی داشت و ۳ بر صفر برنده از زمین خارج شد اما در تقابل مقابل این تیم در جام حذفی، به زحمت و به لطف گل مطهری در وقت‌های اضافه، توانست از سد تیم خوب مجتبی حسینی عبور کند.

چنانچه نتایج برابر صنعت نفت و پرسپولیس بر وفق مراد استقلال و فرهاد مجیدی پیش برود، آنگاه آنان می‌توانند در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ و در نخستین دیدار خود در سال جدید، با آسودگی خیال بیشتری به دیدار با خودروسازان بروند. چنانچه اتفاقات برعکس این رخ دهد، آن زمان بازی با پیکان حساس تر و دشوارتر خواهد بود.

استقلالی‌ها چند روز بعد و در تاریخ ۲۲ فروردین باید با نساجی دیدار کنند. مسابقه ای تک حذفی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. تیم مجیدی امسال و در دو دیدار رفت و برگشت موفق به گلزنی برابر نساجی نشد و ۴ امتیاز حساس را برابر این تیم از دست داد.

تیم خوب ساکت الهامی امسال یقه استقلال را در لیگ گرفت و قطعا دیدار سختی برای آبی‌ها خواهد بود. فرهاد مجیدی که به دنبال قهرمانی در هر دو جام است، امیدوار است که طلسم ناکامی برابر نساجی و ساکت الهامی را شکسته و راهی دیدار نیمه نهایی جام حذفی شود.

 


ت ت
کدخبر: 71067 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها