آمار فوق العاده نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس

پرسپولیس امروز میهمان

آمار فوق العاده نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس

به گزارش منیبان؛ تیم فوتبال پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود به ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافته است. نفت مسجدسلیمان هم با ۴ شکست و ۲ تساوی پا به این دیدار خواهد گذاشت. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود به پیروزی نرسیده و ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم است. نفت مسجدسلیمان در این فصل در ۱۴ بازی در گلزنی ناکام بوده و از این نظر بدترین آمار را دارد.

این بازی جدال بهترین و بدترین خط حمله لیگ است. پرسپولیس با ۳۱ گل زده بهترین آمار را دارد و نفت مسجدسلیمان با 8 گل زده کمتر از هر تیم دیگری گلزنی کرده است. بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس در نرخ تبدیل شوت به گل بهترین تیم لیگ است و در مالکیت توپ، تعداد پاس، دقت پاس و دریبل موفق در جایگاه دوم است. نفت مسجدسلیمان هم در نرخ تبدیل شوت به گل بدترین تیم لیگ است و در شوت، شوت در چارچوب، مالکیت توپ و پاس یکی از ۳ تیم ضعیف این فصل است.

پرسپولیس تا لیگ نوزدهم موفق به پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان نشده بود ولی این تیم در ۴ تقابل آخر با این نماینده استان خوزستان به ۳ پیروزی دست یافته است. نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس ۴ کلین‌شیت داشته که بهترین آمار این تیم برابر تیم‌های لیگ برتری است.


ت ت
کدخبر: 71192 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها