عمل جراحی میثم حسینی موفقیت آمیز بود

جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر/ یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد!

تیم شهردای نوشهر که برای برپایی اردو و انجام دو بازی تدارکاتی راه تهران شده بود، پس از اینکه دیدارهای خود مقابل سایپا و بادران را انجام داد، قصد بازگشت به نوشهر را داشت که یکی از دو اتوبوس این تیم دچار سانحه شد.

جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر/ یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد!

به گزارش منیبان، اعضای شهرداری نوشهر به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط کرونایی، با دو اتوبوس به تهران آمده بودند. برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی در یک اتوبوس بودند و باقی آن ها هم در اتوبوس دیگر حضور داشتند. موقع بازگشت نیز هر دو اتوبوس با هم از کرج به سمت نوشهر حرکت کردند.

زمانی که دو اتوبوس به گردنه رسیدند، راننده اتوبوس اول اعلام می کند با توجه به شرایط آب و هوایی حاضر نیست این مسیر را ادامه دهد و می خواهد به کرج برگردد و وقتی شرایط کمی متعادل تر شد، راهی نوشهر شود. با این حال راننده دیگر اعلام می کند اتوبوس او باید صبح شنبه در نوشهر باشد و چاره ای ندارد و در همین مسیر برفی باید حتما مسیر کرج - چالوس را طی کند. گویا اتوبوسی که برای تیم شهرداری نوشهر تهیه شده بود، باید ظهر امروز برگردانده می شد و به همین علت اتوبوس دوم در آن شرایط آب و هوایی به مسیر خود ادامه می دهد و با ریزش بهمن به دره سقوط می کند.

در این سانحه علی ناصریان، بازیکن زیر 23 سال این تیم تنها فردی است که فوت کرده و 19 نفر هم مصدوم شده و در بیمارستان شهید مدنی کرج حضور دارند.

بین این 19 نفر، کار شش، هفت نفر به اتاق عمل کشیده شده و باقی نفرات به صورت سرپایی درمان شدند. 

عمل میثم حسینی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و یکی دیگر از اعضای این تیم موفقیت آمیز بوده و آن ها از اتاق عمل بیرون آمدند.

همچنین محسن بنگر، سرمربی شهرداری نوشهر بالای سر اعضای این تیم بوده و پیگیر آخرین وضعیت آن ها است.

 


ت ت
کدخبر: 7207 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها