میلان هرگز باورش را از دست نداد

استفانو پیولی: ابراهیموویچ ستاره درخشان میلان است اما ما فقط به سبک فوتبالی مان متکی هستیم

استفانو پیولی به ستایش از سوالیهو میته، فرانک کسیه و رافائل لیائو پرداخت

استفانو پیولی: ابراهیموویچ ستاره درخشان میلان است اما ما فقط به سبک فوتبالی مان متکی هستیم

به گزارش منیبان؛ در چارچوب هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، یکشنبه شب ساعت 23:15 به وقت تهران تیم های میلان و ناپولی در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش فوتبال ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

منفی نگری در میلان وجود ندارد

 ناپولی فوتبال خوبی بازی می کند، آن ها کیفیت دارند و تیم متحدی هستند. بازی سختی در پیش است چون ناپولی یکی از بهترین تیم های سری آ است. ما مقابل اسپتزیا، خودمان پایمان را از پدال گاز برداشتیم اما در دیگر مسابقات، هرگز فقدان عزم و اراده نداشتیم. من تیمی را تمرین می دهم که بازیکنانش بسیار مسئول هستند، کیفیت دارند و همیشه می توان رویشان حساب کرد. اگر مثل یک تیم بازی کنیم و مشارکت داشته باشیم، می توانیم قوی تر شویم. سخت کوشی و باور به توانایی ها، دستور رسیدن به موفقیت است. یک لغزش نباید باعث شود تمام دستاوردهایی که در سال 2020 داشته ایم، فراموش شود. ما باید فقط یک سری شرایط را بازبینی کنیم و مستحکم تر باشیم. خیلی ها درباره چیزهای منفی صحبت می کنند اما ما هرگز آن را این جا حس نکردیم و هرگز باورمان را از دست ندادیم. 

ابراهیموویچ ستاره درخشان میلان است اما ما به کسی متکی نیستیم

فاصله شش امتیازی با اینتر؟ روی بازی فردا متمرکز هستیم و بازی به بازی پیش می رویم. فردا دیداری مهم مقابل رقیبی قدرتمند داریم که همیشه مقابل ما دردسرساز می شود. شدت و جنگندگی مهم ترین چیز است اما بعد روانی مهم تر از بعد فیزیکی است. باید با توپ و بدون توپ، سریع بازی کنیم. باید توپ را سریع به گردش در بیاوریم تا حریف به دنبال ما بدود و بازیکنان ما را تعقیب کند. اگر هدف ما جایگاه اول است، باید نتایج خانگی بهتری بگیریم. ابراهیموویچ ستاره درخشان ماست اما میلان فقط به سبک فوتبالی اش متکی است. رهبران زیادی در تیم هستند چون ما هویت و سبک خودمان را داریم. 

کسیه بازیکن بسیار مهمی است

 رافائل لیائو از نظر ثبات بهتر شده و انتظاراتم از او بالاست. لیائو برای تیم سخت تلاش می کند. گل های او به زودی از راه خواهند رسید. سوالیو میته؟ او از سبکی کاملا متفاوت از سبک میلان به جمع ما ملحق شد و به همین خاطر در ابتدای کار، سرعت او در مقایسه با هم تیمی هایش کم تر بود. او پیشرفت کرده و حالا نمایش هایش مثبت شده است. ساندرو تونالی هم ریکاوری کرده و فکر می کنم او فردا می تواند بازی کند. کسیه؟ او شایسته تمجیدهای زیادی است چون هرروز سخت کار می کند. کسیه از نظر ذهنی خیلی قوی است و همیشه حاضر است به هم تیمی هایش کمک کند. او می تواند در هر پستی بازی کند و اخیرا او را به پست پشت مهاجم انتقال دادم. کسیه واقعا بازیکن مهمی در ترکیب میلان است. براهیم دیاز خسته بود و ما می خواستیم مدافعان منچستریونایتد فشار بیشتری را تحمل کنند. به همین خاطر کسیه را به جلو بردم. 

ت ت
کدخبر: 7308 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها