سه امتیاز بایرن برای تثبیت صدرنشینی

بایرن مونیخ با ارائه یک نمایش خوب موفق شد وردربرمن را با نتیجه 3-1شکست دهد.

سه امتیاز بایرن برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش منیبان، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امروز در چهارچوب هفته بیست و پنجم مهمان وردربرمن بود که در نهایت این جدال با نتیجه 3-1  به سود مهمان خاتمه یافت.

در دقیقه 6 بایرن مونیخ اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد؛ جایی که سرژ گنابری ضربه قدرتمندی را روانه دروازه وردربرمن کرد اما شوت او با اختلافی نسبتاً کم به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 22 حملات بایرن مونیخ نتیجه داد. ارسال کرنر بایرنی ها بعد از سایش با سر توماس مولر به لئون گورتزکا رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر تمام کننده دروازه وردربرمن را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

حملات بایرن مونیخ بعد از گل اول نیز ادامه داشت تا اینکه آنها در دقیقه 35 یک بار دیگر دروازه حریف خود را باز کردند. حرکت فوق‌العاده باواریایی‌ها با پاس توماس مولر به سرژ گنابری همراه بود و این بازیکن نیز ضربه نهایی را به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد اما گل دیگری وارد دروازه ها نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود شاگردان هانسی فلیک تمام شود.

 

در دقیقه 54 ارسال کینگزلی کومان به روی دروازه روی سر رابرت لواندوفسکی فرود آمد اما ضربه عالی این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 57 باز هم این ستاره لهستانی بایرن مونیخ بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت. ضربه اول رابرت لواندوفسکی به شکل فوق العاده توسط دروازه بان وردربرمن دفع شد. توپ برگشتی دوباره در اختیار لواندوفسکی قرار گرفت و این بار ضربه او بعد از واکنش پاولنکا با برخورد به تیر دروازه دور شد.

 

در دقیقه 66 باز هم واکنش استثنایی دروازه بان وردربرمن روی ضربه سر رابرت لواندوفسکی مانع از این شد که ستاره لهستانی گلزنی کند اما چند ثانیه بعد او روی کرنر ارسالی بالاخره در مقابل دروازه خالی گلزنی کرد تا کار 3-0 شود.

بعد از به ثمر رساندن گل هم عطش لواندوفسکی فروکش نکرد و او در دقیقه 78 می توانست بازهم دروازه وردربرمن را باز کند اما دوباره با بدشانسی روبرو شد.

 

در دقیقه 85 وردربرمن یکی از گل‌ها را جبران کرد. راشیتسکا با دروازه بایرن تک به تک شد اما ضربه او توسط مانوئل نویر مهار شد. با این حال توپ برگشتی جلوی دروازه خالی به فولکروگ رسید و او هم گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 شود.

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 3-1 به سود شاگردان هانسی فلیک تمام شود و بایرنی‌ها همچنان صدر جدول را حفظ کرده باشند.

 


ت ت
کدخبر: 7339 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها