نتیجه عادلانه بود

زیدان: به نظر ما در محوطه جریمه الچه برخوردی با راموس صورت گرفت

زین الدین زیدان بعد از پیروزی تیمش مقابل الچه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

زیدان: به نظر ما در محوطه جریمه الچه برخوردی با راموس صورت گرفت

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از کسب پیروزی 2-1 خانگی مقابل الچه که در ثانیه های پایانی به دست آمد، معتقد بود که برخورد مشکوکی با سرخیو راموس در محوطه جریمه الچه صورت گرفته است.

به گزارش منیبان و به نقل از مارکـا، زیزو گفت:

 من وارد مسائل داوری نمی شوم. داور کار خود را انجام داد، همین. ما تصور می کردیم که در آن صحنه برخوردی صورت گرفته است، اما داور چنین اعتقادی نداشت، بنابراین چیز دیگری نیست.

استفاده از سیستم 2-5-3

 این هم یک گزینه بود و ما از آن استفاده کردیم تا از پیش روی مدافعان کناری خود استفاده کنیم. الچه تیمی است که گل های زیادی دریافت نمی کند، و با دو خط 4 نفره دفاع می کنند و از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند. ما باید حفره ای پیدا می کردیم و برای این منظور باید صبر می کردیم. وقتی حریف شما عقب می نشیند، هر تیمی ممکن است به زحمت بیافتد. پیدا کردن راه حل به ما بستگی داشت. در اواخر نیمه اول فرصت هایی داشتیم. وقتی صبوری کردیم و کار خود را ادامه دادیم، گل ها از راه رسیدند. باید بیشتر خود را باور کنیم، بدون اینکه از خود بی خود شویم. در نهایت ما پیروز شدیم. چشم انداز پیروزی همیشه مثبت است. موقعیت هایی داشتیم. سیستم بازی هم زیاد تغییر نکرده بود. نتیجه عادلانه بود. ما شرایط لیگ را می دانیم و جایی برای امتیاز از دست دادن وجود ندارد.

 


ت ت
کدخبر: 7352 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها