ماموریت بزرگ اسکوچیچ در سئول

دراگان اسکوچیچ تا امروز طلسم‌های مختلفی را از بین برده است. از پیروزی مقابل بحرین در خاک این کشور عربی حوزه خلیج فارس گرفته تا بردن عراق در یک بازی رسمی.

ماموریت بزرگ اسکوچیچ در سئول

به گزارش منیبان؛ سرمربی کروات که تا امروز نتایج فوق‌العاده‌ای با تیم ملی گرفته، در شرایطی مقابل کره جنوبی قرار خواهد گرفت که شاگردان پائولو بنتو تنها تیمی هستند که توانسته‌اند از تیم او امتیاز بگیرند و حتما خاطرتان هست که بازی رفت دو تیم در تهران با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا اسکوچیچ به دنبال جبران آن تساوی در سئول است.

از طرف دیگر شاگردان دراگان اسکوچیچ در ورزشگاهی به میدان خواهند رفت که در 12 سال گذشته نتوانسته میزبانش را در آن شکست دهد. آخرین باری که کره در سئول به تیم ملی ایران باخت به یک دیدار دوستانه در سال 2010 برمی‌گردد که تیم ملی با گل مسعود شجاعی میزبانش را شکست داد و بعد از آن، کره جنوبی و ایران  دو بار در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم رفتند که هر دو دیدار با تساوی به پایان رسید. یک دیدار مربوط به انتخابی جام جهانی 2018 بود و دیدار دیگر هم بازی دوستانه‌ای بود که ژوئن 2019 برگزار شد.

طبق آمار منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، ایران در 4 بازی گذشته در ورزشگاه جام جهانی سئول، یک برد، 2 تساوی و یک باخت داشته‌ و حالا باید دید اسکوچیچ که متخصص شکست طلسم‌هاست می‌تواند فردا طلسم پیروز نشدن ایران در این ورزشگاه در 12 سال گذشته را از بین ببرد یا نه.

 

 


ت ت
کدخبر: 73577 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها