به عملکردم مقابل الچه افتخار می کنم

بنزما: تیم ها مقابل رئال مادرید عقب می نشینند و کار را سخت می کنند

بنزما: تیم ها مقابل رئال مادرید عقب می نشینند و کار را سخت می کنند

به گزارش منیبان و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، مهاجم فرانسوی در پایان بازی گفت: این حاصل تلاش تیم بود. بازی راحتی برای ما نبود چرا که الچه سازماندهی خوبی داشت. تیم هایی که به اینجا می آیند عقب می نشینند و کار را برای ما سخت می کنند، اما شجاع بودیم و فشار آوردیم و در نهایت سه امتیاز مهم را کسب کردیم. همانطور که مربی قبل از بازی گفت، باید پیروز می شدیم تا با روحیه خوبی به سراغ لیگ قهرمانان برویم.

هر بار که به میدان می رویم می دانیم که باید در لیگ تلاش بیشتری کنیم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم اما همانطور که قبلاً گفتم، تیم ها در لالیگا قدرتمند هستند و عقب می نشینند. نیمه اول عجیب بود چون تحرک زیادی نداشتیم، و دفاع کردیم اما در نیمه دوم گل هایی که برای پیروزی می خواستیم را به دست آوردیم. هر هفته مقابل تیم ها و بازیکنان متفاوتی قرار می گیریم. باید خود را وفق دهیم. مهم نیست که با سه یا چهار بازیکن در دفاع بازی کنیم.

خیلی به عملکردم افتخار می کنم، چون به هم تیمی هایم کمک کردم. باید صبور باشید تا زمانی که فرصت خوبی پیدا کنیدو از آن استفاده کنید. گل اول خوب بود و به تیم کمک کرد و بسیار مهم بود. گل دوم هم زیبا بود و ما را به پیروزی رساند بنابراین خیلی خوشحالم. 

تعویض ها مهم هستند، چرا که بازیکنان تعویضی می توانند به تیم کمک کنند و امروز آنها خیلی کمک کردند.

ت ت
کدخبر: 7363 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها