آقای سرمربی تیم ملی!به این سوال‌ها پاسخ بده

نمایش تیم ملی در سئول بسیار دور از انتظار بود.

آقای سرمربی تیم ملی!به این سوال‌ها پاسخ بده

به گزارش منیبان؛ دراگان اسکوچیچ تا امروز در فاز نتیجه‌گیری، عالی عمل کرده و نمی‌توان با یک باخت به او خرده گرفت اما عملکرد تیم او جلوی کره جنوبی طوری بود که جای دفاع چندانی از مربی کروات نمی‌گذارد و بهتر است او به سوالاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده، پاسخ دهد.

بازی با تک مهاجم: در روزی که مهدی طارمی غایب بزرگ تیم ملی ایران محسوب می‌شد، اسکوچیچ ترجیح داد به مانند بازیهای قبلی تیمش را با یک مهاجم به میدان بفرستد تا از همان ابتدای بازی این فرصت را به مدافعان کره‌ای بدهد که کمتر نگران قدرت خط حمله تیم ملی باشند.

استفاده از خلیل‌زاده و غلامی در پست غیرتخصصی: قبل از بازی به نظر می‌رسید که اسکوچیچ در نبود صادق محرمی، به دانیال اسماعیلی‌فر بازی دهد اما او ترجیح داد از شجاع خلیل‌زاده در پست غیرتخصصی بازی کند تا نشان دهد که به جز محرمی، به مدافع راست تخصصی دیگری اعتقاد ندارد. درست است که خلیل‌زاده تا زمان حضورش در میدان نمایش خوبی داشت اما عارف غلامی که به عنوان جانشین او وارد میدان شد، اصلا نتوانست نمایش خوبی در پست غیرتخصصی داشته باشد و گل دوم کره از ناحیه او زده شد.

ترکیب کاملا دفاعی: جدا از حضور سه دفاع مرکزی در میدان – کنعانی‌زادگان، شجاع و مجید حسینی – میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، امید نورافکن و احمد نوراللهی سایر نفرات دفاعی تیم ملی بودند که نشان می‌داد اسکوچیچ بیشتر از آنکه به فکر سه امتیاز این بازی باشد، دنبال گل نخوردن از کره جنوبی است که به هدفش نرسید.

تعویضهای دیرهنگام: اللهیار صیادمنش اگر چه در دوران حضورش در میدان نتوانست مهمترین موقعیت تیم ملی را تبدیل به گل کند اما در همان زمانی که در میدان بود بازیکن موثری نشان داد و شاید اگر او زودتر به میدان می‌آمد، تیم ملی می‌توانست نتیجه را جبران کند.


ت ت
کدخبر: 73713 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها