حمله اسطوره فوتبال فرانسه بن هواداران پاری سن ژرمن به خاطر مسی

اسطوره فوتبال فرانسه به‌دلیل هو شدن لیونل مسی در ورزشگاه پارک‌دوپرنس، هواداران پاریسن ژرمن شدیدا مورد انتقاد قرار دارد. این بازیکن آرژانتینی که تابستان گذشته به پاریس نقل مکان کرد، در دیدار با بوردو بخاطر نارضایتی هواداران پاریس از عملکردش مقابل رئال مادرید با واکنش منفی هواداران پاریسی روبرو شد.

به گزارش منیبان، لیلیان تورام در گفتگو با Cadena Cope اشاره کرد که ترک بارسلونا تصمیم دشواری برای لیونل مسی بوده‌است. " مطمئن نیستم، اما این اعتقاد من است؛ بنظر من بارسلونا خانه مسی است. او مدت زیادی برای بارسا بازی کرد. از دید من، او می خواست در بارسلونا بماند. خیلی دشوار است که بخواهی بمانی، اما نهایا مجبور به رفتن شوی. خیلی سخت است. فکر می‌کنم وقتی باشگاه خود را تغییر می‌دهید، کار را دشوار می‌کند."

این بازیکن فرانسوی اضافه کرد که هرگز نباید به مسی بی احترامی کرد و افزود: "وقتی در بارسا بازی می‌کنید و لیونل مسی هستید، همه با شما هستند. در پاریس، قضیه متفاوت است. وقتی می بینید که پاریسن ژرمن مقابل رئال مادرید شکست می‌خورد و در بازی بعد مسی با سوت هواداران روبروست، باورکردنی نیست."

تورام ادامه داد: "من معتقدم این اتفاق نباید می‌افتاد. مردم نباید به لیونل مسی بی‌احترامی کنند. وقتی عاشق فوتبال هستید، نمی‌توانید بپذیرید که مردم برای مسی سوت می‌زنند، زیرا این عادی نیست."

مسی در این فصل تنها 7 بار در تمامی رقابت‌ها برای پاری سن ژرمن گلزنی کرده‌است، که 5 گل را در لیگ قهرمانان اروپا به‌ثمر رسانده‌است. با این حال، او در بازی رفت مقابل رئال مادرید یه پنالتی را ازدست داد.


ت ت
کدخبر: 73960 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها