ابتکار تیم سردار آزمون برای حضور تماشاگران در استادیوم؛

فوتبال ببین، واکسن بگیر!

مقامات زنیت اعلام کرده اند به کسانی که بلیت بازی های خانگی زنیت را داشته باشند، واکسن رایگان خواهند زد.

فوتبال ببین، واکسن بگیر!

به گزارش منیبان و به نقل از گل ایتالیا، بلیت مسابقه را بخرید و واکسن رایگان دریافت کنید. این شعار طرح جدید باشگاه زنیت سنت پترزبورگ برای حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی خود است و هر یک از طرفداران این تیم که برای مشاهده بازی به استادیوم بیاید واکسن کرونا را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

بنا بر طرح سران باشگاه زنیت که سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان را نیز در اختیار دارد. این واکسن ها که از نوع اسپوتینک 5 است، در صورت دارا بودن حداقل سن مورد نیاز و مدارک معتبر و همچنین بلیت روز مسابقه به هواداران تزریق خواهد شد و روند آ« به این صورت است که هر هوادار در آستانه ورود به استادیوم مورد معاینات پزشکی قرار گرفته، واکسن را دریافت می کند و سپس اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا خواهد کرد. هدف از این طرح سرعت دادن به روند واکسیناسیون در کشور روسیه و همچنین برگرداندن هواداران به استادیوم ها است. این در حالی است که روسیه همین حالا هم در میان کشورهایی است که بیشترین دسترسی را برای هواداران به منظور تماشای مسابقات فراهم کرده است.

این طرح از بازی روز گذشته زنیت مقابل احمدگروژنی شروع شد. لازم به ذکر است که سردار آزمون مهاجم کشورمان در دیدار روز گذشته تیمش یک گل زد و یک پاس گل نیز داد. 

 

ت ت
کدخبر: 7440 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها