سورپرایز ویژه پرسپولیس برای بازی با سپاهان

چنانچه حضور هواداران در ورزشگاه ها در مسابقات لیگ برتر تداوم داشته باشد پرسپولیس با حضور تماشاگرانش به مصاف سپاهان خواهد رفت.

سورپرایز ویژه پرسپولیس برای بازی با سپاهان

به گزارش منیبان، در بلبشوی جدال مسئولان دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته 12 لیگ برتر برای حضور تماشاگر در استادیوم، وقتی سپاهانی ها اجازه ندادند تا هیچ بنری از سوی کانون هواداران پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مستقر شود، در جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم، صورتجلسه ای امضا شد که طبق آن در بازی برگشت تحت هر شرایطی چه با حضور تماشگر و چه بدون حضور تماشاگر، تمام سکوهای ورزشگاه در اختیار پرسپولیس قرار گیرد تا مساوات در دو بازی رفت و برگشت انجام شود.

اگرچه در همان مقطع رضا فتاحی نماینده باشگاه سپاهان زیر بار امضای صورتجلسه نمی‌رفت اما با وساطت ناظر مسابقه راضی به این کار شد. درنهایت مسئولان برگزاری مسابقه نیز این صورتجلسه را امضاء کردند تا پرسپولیسی ها برای بازی برگشت سند محکمی داشته باشند.

از این رو اگرچه بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخ ها در زمینی بی طرف برگزار خواهد شد اما در صورت صدور مجور برای حضور تماشاگرها در استادیوم، بی شک پرسپولیس برای حضور تماشاگرانش در هرکدام از ورزشگاه های ایران به جز اصفهان وضعیت بهتری نسبت به سپاهان خواهد داشت.


ت ت
کدخبر: 74707 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها