دین‌محمدی:

مسئولیت جذب رمضانی با مجیدی است

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

مسئولیت جذب رمضانی با مجیدی است

به گزارش منیبان:، سیروس دین‌محمدی که قبل از آغاز لیگ بیستم کنار محمود فکری و  در کادر فنی استقلال بود و قبل از آغاز مسابقات به دلایلی تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.


دین‌محمدی حالا با گذشت چند ماه از اتفاقات اول فصل درباره رفتن فکری و حضور فرهاد مجیدی بیان کرد: من در مصاحبه هایم گفتم که محمود و فرهاد از  سرمایه‌های  استقلال هستند و حالا که فرهاد مجیدی آمده باید حمایت شود.قسمت نبود که فکری  بیشتر از این کار کند و حالا فرهاد مجیدی به جایش آمده و به عنوان یک استقلالی باید از آن حمایت شود.


او در مورد  اینکه خیلی‌ها امسال سپاهان  و پرسپولیس را مدعی قهرمانی می‌دانند و آیا به نظر شما  استقلال امسال می تواند قهرمان  شود یا خیر ادامه داد: سه چهار تیم بالای جدول از نظر  امتیاز به همدیگر نزدیک هستند و همگی مدعی محسوب می‌شوند و تیمی که  امتیازات را جمع کند قهرمان می‌شود و البته قرعه تیم خیلی مهم است که چه زمانی به چه تیمی بر می خورد و اینکه من تراکتور و فولاد را هم مدعی می بینم.


بازیکن سابق استقلال در مورد انتقال جنجالی آرمان رمضانی از پرسپولیس به جمع آبی‌پوشان پایتخت عنوان کرد: شاید این بازیکن در تفکرات آقای مجیدی است و هواداران باید حمایت کند. حتما مجیدی چیزی در فوتبال او دیده که انتخابش کرده. اگر جواب اعتماد فرهاد مجیدی را بدهد که همه به به و چه چه می کنند و یا برعکس این قضیه باشد نیز خود مجیدی باید پاسخگو باشد.


دین محمدی در مورد اینکه اگر امین  قاسمی‌نژاد به استقلال بیاید می‌تواند به خط حمله  کمک کند، گفت: امین قاسمی‌نژاد بازیکن توانمندی است. او در یک تیم پایین جدولی می درخشد و ستاره است؛ ولی اینکه بتواند در تیم بزرگ استقلال و میان بازیکنان قدرتمند این تیم خوب کار کند شرط است و باید بتواند مثل بازی که در شهر خود  ارائه می‌دهند در استقلال نیز ارائه دهد.


پیشکسوت استقلال در مورد مخالفت با بازیکن سالاری و کنار گذاشته شدن اسماعیلی و دانشگر از استقلال توسط مجیدی بیان کرد: به نظر من بازیکن سالاری اصول مربیگری است زیرا  باید نظم و انضباط در تیم ایجاد شود و بازیکن‌سالاری فقط در ایران وجود دارد و در تیم‌های اروپایی چنین چیزی  نمی‌بینید و این  اتفاقات در کشور ما رخ می‌دهد. در هر حال بازیکن‌سالاری یک ایده مربیگری است و به نظرم روش خیلی خوبی است.


 او در مورد دو تئوری که در مورد محمود فکری وجود دارد یکی اینکه او با بازیکنان رابطه خوبی نداشت و اینکه بازیکنان به نوعی این مربی را دور زدند و اینکه به شخصه باکدامیک موافق‌تر است گفت: من قبل از فصل  با استقلال بودم و وقتی کارشان شروع  نشده بود از این تیم رفتم و چون داخلی تیم نبودم  نمی‌توانم در خصوص این قضیه قضاوت کنم ولی این را می‌دانم که سرمربیگری در  تیم هایی مثل استقلال خیلی سخت است و حتی اگر یک مساوی به دست بیاورید هجمه زیاد می‌شود. من خودم زمانی هم کمک مربی در زمان مظلومی در  استقلال بودم و تمام شرایط را می‌دانم.


 دین‌محمدی در خصوص دیدار استقلال و ماشین سازی  افزود:  ماشین سازی آخرین روزهایش را  برای ماندن در لیگ برتر می زند و قطعاً بازی سختی است و با تمام وجود بازی می‌کنند استقلالی ها  باید شش دانگ حواس‌شان را جمع کنند.


ت ت
کدخبر: 7561 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها