ادعای جنجالی پرسپولیسی‌ها درباره فرهاد/محرومیت سنگین برای مجیدی!

خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از ناراحتی شدید بازیکنان و مربیان پرسپولیس از برخورد دوگانه فدارسیون فوتبال با آن‌ها و تیم رقیب دارد و پرسپولیسی ها ادعا می کنند نگران این موضوع در ادامه رقابت های لیگ هستند.

ادعای جنجالی پرسپولیسی‌ها درباره فرهاد/محرومیت سنگین برای مجیدی!

به گزارش طرفداری، همین چند روز قبل بود که اعلام شد به زودی جلسه رسیدگی به اتفاقات و حواشی دربی 98 در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد و در خصوص تخلفات یحیی گل‌محمدی، بهزاد غلامپور و محمد دانشگر در این بازی تصمیم‌گیری می‌شود. اتفاقی که باعث شد طی روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در این خصوص صورت گرفته و حتی برخی رسانه ها از محرومیت احتمالی دو - سه جلسه ای یحیی گل محمدی خبر دهند.

در این میان هواداران استقلال می گویند چنین محرومیتی برای یحیی گل محمدی کم است و در نقطه مقابل هواداران پرسپولیس هم مدعی هستند اگر کمیته انضباطی حتی یک جلسه هم یحیی گل محمدی را محروم کند، رفتارش دو گانه است چرا که پیش از این فرهاد مجیدی بابت ورود به زمین و ایجاد وقفه در بازی استقلال مقابل گل گهر، از سوی کمیته انضباطی محروم نشد و تنها همان یک جلسه محرومیت ناشی از کارت قرمز داور بازی را پشت سر گذاشت.

این موضوع باعث شده مربیان و بازیکنان پرسپولیس و متعاقبا هواداران این تیم مدعی شوند ادعاهای قبلی آنها مبنی بر رفتارهای دو گانه فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در برخورد با آنها و حریف مستقیم شان درست بوده است. پرسپولیسی ها با اشاره به اتفاقاتی که در بازی استقلال و گل گهر رخ داد و منجر به حضور ناگهانی فرهاد مجیدی در داخل زمین در جریان بازی شد، این ادعا را مطرح می کنند که چرا هیچ برخوردی از سوی کمیته انضباطی با این تخلف نشده است، آن هم در حالی که این بازی مدتها قبل از دربی 98 انجام شد.

یکی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص به طرفداری گفـت: فرهاد مجیدی در بازی مقابل گل گهر وارد زمین شد و در جریان بازی وقفه ایجاد کرد. چرا تا به امروز به تخلف او رسیدگی نشده است؟ اگر قرار است یحیی گل محمدی بابت آنچه در دربی پیش آمد که آن هم به طور کامل بیرون محوطه بازی بود، احضار شود، سرمربی تیم رقیب هم باید بابت ورود به زمین بازی در جریان دیدار استقلال و گل گهر احضار می شد.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی خواهد بود.

 


ت ت
کدخبر: 75636 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها