کری خوانی جالب بیرانوند برای همبازی آمریکایی اش

علیرضا بیرانوند استارت اولین کری‌خوانی بین بازیکنان ایرانی و امریکایی را زده است.

کری خوانی جالب بیرانوند برای همبازی آمریکایی اش

به گزارش منیبان، دروازه‌بان تیم ملی که قبل از جام جهانی 2018، به شکل خاصی برای کریس رونالدو کری خوانده(حتما کلیپ چطوری کریس علیرضا بیرانوند را دیده‌اید) و در جام جهانی موفق به گرفتن پنالتی ستاره پرتغالی‌ها شده بود، این بار هم زودتر از همبازیانش در تیم ملی، سراغ کری‌خوانی برای امریکایی‌ها رفته است.

دلیل این موضوع هم‌تیمی بودن علی بیرو با ریجی کنون مدافع راست تیم ملی امریکاست و این دو هر روز در تمرینات بواویشتا با یکدیگر روبرو می‌شوند.

علیرضا بیرانوند در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان درباره این موضوع گفته است:" از زمانی که قرعه‌کشی انجام شده و با آمریکا هم‌گروه شدیم، در تمرینات تیم به شکل خاصی مدام به هم نگاه می‌کنیم و به یکدیگر می‌گوییم آماده‌باش می‌دهیم! البته ریجی به‌خاطر کرونا چند دیدار اخیر تیم‌ملی آمریکا را از دست داد اما دوباره به شرایط خوبی رسیده و احتمالا از بازی‌های بعدی دوباره در ترکیب تیم باشگاهی و ملی به میدان می‌رود."

بیرانوند در ادامه صحبتهایش به نظر همبازیانش در بواویشتا درباره تقابل ایران و امریکا در جام جهانی اشاره کرده است:" بچه‌های تیم ما همگی اعتقاد دارند که شانس ایران برای پیروزی مقابل آمریکا خیلی بیشتر است."


ت ت
کدخبر: 75774 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها