قهرمان نیم فصل لیگ یک در هم شکست

جدایی کمالوند به مذاق شاهین خوش آمد!

اولین دیدار از بازی های هفته اول دور برگشت لیگ یک با شکست صدرنشین به پایان رسید

جدایی کمالوند به مذاق شاهین خوش آمد!

به گزارش منیبان: شهرداری آستارا در حالی دیدار برابر شاهین بوشهر را آغاز کرد که در بازی های دور رفت توانست به شکل ناباورانه ای خود را به عنوان تیم صدرنشین معرفی کند. 

شهرداری چی ها که دیدار رفت برابر شاهین بوشهر را در خانه این تیم با تساوی بدون گل به پایان رسانده بودند حالا با پیشینه صدرنشینی در لیگ یک و تصور اینکه این تیم در بازی خانگی می تواند شاهین را با برد بدرقه کند بازی دو تیم شروع شد و در پایان نیز با نتیجه سه بر یک به سود تیم جنوبی به پایان رسید.

این برد برای شاهینی ها در حالی رقم خود که آنها به تازگی سرمربی حود یعنی فراز کمالوند را از دست دادند و این روزها او را روی نیمکت استقلال تهران می بینند و به این ترتیب می شود تصور کرد که جدایی سرمربی شاهین بوشهر برای این تیم آمد داشت و آنها توانستند به بردی شیرین برابر تیم صدرنشین دست پیدا کنند. 

نکته جالب درباره نتیجه نهایی این دیدار اینکه بازی با حساب سه بر یک به سود شاهین بوشهر به پایان رسید و هر چهار گل بازی نیز در نیمه دوم به ثمر رسید به این ترتیب که رضا صدری در دقیقه 65، علیرضا ابراهیمی در دقیقه 73 و رضا دهقان در دقیقه 87 برای شاهین بوشهر گلزنی کردند و تنها تیم میزبان را نیز امین حقده در دقیقه 75 به ثمر رساند.

با این نتیجه شهرداری آستارا که 31 امتیازی محسوب می شود کماکان در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که مس کرمان نتواند دیدار خود را با برد به پایان برساند، گیلانی ها کماکان در صدر جدول رده بندی باقی خواهند ماند. در سوی دیگر شاهین بوشهر نیز با این سه امتیاز توانست 27 امتیازی شود و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

 


ت ت
کدخبر: 7629 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها