سرنوشت غم انگیز اسطوره پرسپولیس در انتظار سیدجلال

کاپیتان پرسپولیس در بازی با آلومینیوم روی نیمکت نشست.

سرنوشت غم انگیز اسطوره پرسپولیس در انتظار سیدجلال

به گزارش منیبان؛ سیدجلال حسینی بازیکن بزرگ و پرافتخاری است و بهرحال باید شان او حفظ شود. کاپیتان پرسپولیس در بازی جام حذفی پشت دروازه خودش را گرم کرد تا شاید یحیی گل محمدی او را به میدان بفرستد اما این اتفاق رخ نداد.

البته باید به نظر و سلیقه مربی احترام گذاشت و خیلی‌ها می‌گویند شاید اگر پرسپولیس ابتدای نیمه دوم با دو گل غافلگیر نمی‌شد، سید جلال به میدان می‌رفت اما او گرم کرد و تا آخر بازی نکرد تا همه یاد ماجرای مهدوی‌کیا و روز خداحافظی اش در پرسپولیس بیفتند. مهدوی‌کیا در روز خداحافظی‌اش و در بازی با سپاهان فقط یکی دو دقیقه بازی کرد و پایان تلخی در پرسپولیس داشت و حالا این نگرانی وجود دارد که سید جلال هم پایان جالبی در پرسپولیس نداشته باشد.

البته طبعا خود حسینی هم باید مراقب باشد و مثلا به وقتش خداحافظی کند تا به اعتبارش لطمه ای وارد نشود اما از یحیی گل محمدی انتظار می‌رود که صرف نظر از مسائل فنی که در حیطه اختیارات اوست، کمی مراقب سید جلال باشد تا ماجرای تلخ مهدوی‌کیا تکرار نشود. در آن ماجرا هم یحیی ضرر کرد و هم مهدوی‌کیا اما خیلی راحت می‌توان ماجرای سید جلال را مدیریت کرد تا نه پرسپولیس متضرر شود و نه سید جلال و گل محمدی به عنوان کاپیتان و سرمربی پرسپولیس.

 


ت ت
کدخبر: 76990 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها