نقش پررنگ مربیان پرسپولیس در سرنوشت یحیی

مربیانی که سابقه بازی و مربیگری در پرسپولیس را دارند در برخی از بازی های هفته های پایانی به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت.

نقش پررنگ مربیان پرسپولیس در سرنوشت یحیی

به گزارش منیبان، در حالی که یحیی گل محمدی در هفته های اخیر به مصاف مربیان استقلالی رفت و در مجموع عملکرد خوبی نداشت، حال در 6 هفته پایانی لیگ به مضاف برخی از مربیان پرسپولیسی خواهد رفت و باید دید چه نتیجه ای در این بازی ها کسب خواهد کرد.طبق برنامه ریزی رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس در هفته های پایانی به ترتیب باید مقابل پیکان، ذوب‌آهن، سپاهان، تراکتور، پدیده و فجرسپاسی بازی خواهد کرد. در بین این تیم ها تیم های پیکان، ذوب آهن و پدیده از سرمربیانی بهره می برند که سابقه عضویت در پرسپولیس را داشته اند.

پیکان با مجتبی حسینی به مصاف پرسپولیس خواهد آمد که در مقطع اول مربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس، او نقش اول را برای کادرفنی تیم یحیی بازی می کرد و مغز متفکر سرمربی فعلی پرسپولیس بود. مجتبی حسینی که از زمان حضور در صبا باتری زوج خط دفاعی این تیم را با یحیی تشکیل می داد برای سالها نقش کمک اول گل محمدی را بازی می کرد تا هم دوست نزدیک او محسوب شود و هم بیشتر از هر کسی به اندیشه هایی یحیی گل محمدی وارد باشد. جالب این که در همین هفته های اخیر نتایج پرسپولیس از یک سو و بازی هایی که پیکان ارائه داد و به ویژه نمایش این تیم مقابل استقلال باعث شد تا برخی از اهالی فن به یحیی پیشنهاد دهند تا باز هم از مجتبی حسینی به عنوان دستیار اول خود در پرسپولیس برای فصل آینده بهره ببرد. ذوب آهن دیگر تیمی است که تحت هدایت یکی از پرسپولیسی های قدیمی؛ تا به این جای کار در رتبه نهم جدول جا گرفته است. مهدی تارتار که این روزها نامش حتی به عنوان یکی از جانشین های احتمالی یحیی در برخی رسانه ها مطرح شده، اگرچه در چند فصل اخیر مقابل پرسپولیس موفق عمل نکرده اما بی تردید حریف جدی محسوب می شود و نمی توان پرسپولیس را در مصاف با ذوب آهن از پیش برنده تلقی کرد.آخرین تیمی که تحت نظر یکی از پیشکسوتان پرسپولیس هدایت می شود پدیده است. داود سیدعباسی که اتفاقا تجربه بازی در استقلال را نیز دارد در میانه فصل راهی پدیده شد و عجیب این که در بازی رفت و در حالی که تیم قعرنشین لیگ بود توانست در مشهد پرسپولیس را متوقف کند. سیدعباسی که روز 20 آذر ماه سال قبل، پس از برکناری اکبر میثاقیان به عنوان مربی موقت، هدایت پدیده را برعهده گرفت روز 18 دی ماه در مشهد مقابل پرسپولیس به میدان رفت و درحالی که همگان پیش بینی یک پیروزی راحت را برای پرسپولیس داشتند موفق شد تیم یحیی را در مشهد متوقف کند. سیدعباسی که در فصل های 84 و 85 در پرسپولیس بازی کرد با توجه به سروسامانی که به وضعیت پدیده داده بی تردید حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود.

حال باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی در مقابل مربیان پرسپولیسی چه نتایجی را کسب کرده و موفق خواهد شد 6 بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارد یا نه.


ت ت
کدخبر: 77682 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها