در مورد دانشگر و باقری تصمیمی گرفته نشده است

حجت نظری: اعداد و ارقامی که در مورد امین قاسمی نژاد مطرح شده با اوضاع مالی استقلال همخوانی ندارد

حجت نظری در خصوص امین قاسمی نژاد توضیحاتی ارائه کرد.

حجت نظری: اعداد و ارقامی که در مورد امین قاسمی نژاد مطرح شده با اوضاع مالی استقلال همخوانی ندارد

حجت نظری می گوید از این پس در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

به گزارش منیبان، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیات مدیره در جمع خبرنگاران گفت: یک رویه گذاشته ایم که از این پس با خبرنگاران عزیز هفته ای یک بار نشست خبری داشته باشیم تا تمام سوالات و مطالبی که عزیزان مدنظرشان است در نشست خبری پاسخ دهیم. این تصمیم را از این بابت گرفتیم تا خدایی نکرده زحمت برای عزیزان نشود تا در سرما و گرما حضور داشته باشند و آزار ببینند و ثانیا پیش نیاید ما با یک رسانه صحبت کنیم و با رسانه دیگری صحبت کنیم و شائبه تبعیض به وجود بیاید. به این دو دلیل تصمیم گرفتیم صحبت ها را هفته ای یک بار در نشست خبری انجام دهیم اگر عزیزان دغدغه ای دارند این آمادگی را داریم اگر اقتضا کرد، هفته ای دو بار این نشست های خبری را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه یکی از ارزش های خبری تازگی است و الان که جلسه تمام شده باید به مخاطبان رسانه‌ها خبرهای جدید مطرح شود، گفت: امروز جلسه‌مان به طور استثنا به جای صبح دوشنبه به غروب دوشنبه موکول شد و رویه ما این است که هر دوشنبه ساعت 15 نشست خبری داشته باشیم و هفته‌های دیگر این موضوع رخ نخواهد داد و امروز بحث جدی و جدیدی نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص دانشگر سوال پرسیده بود، گفت: در جلسه امروز در خصوص آقای دانشگر و فرشید باقری صحبتی نشد. هنوز تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته نشده و هر وقت تصمیم گیری کنیم، در موردش صحبت می کنیم.

وی در مورد امین قاسمی نژاد گفت: در مورد قاسمی نژاد، موضوعی که مطرح است، مورد مالکیت باشگاه شهرخودرو است که ما الان باید با چه عزیزی یا کدام مرجع صحبت کنیم که هنوز باشگاه در این مورد نتوانسته به نتیجه برسد، هم از طرفی با هیات فوتبال هم با آقای حمیداوی صحبت شده ولی هنوز تردید داریم با کدام عزیزان می توانیم در مورد آقای قاسمی نژاد به توافق برسیم. البته مذاکرات اولیه ای با ایشان انجام شده اما حتی بعد از اینکه موضوع باشگاه شهرخودرو به سرانجام رسید نیاز داریم با جزئیات قرارداد با خود امین قاسمی نژاد مذاکره مجدد کنیم چون اعداد و ارقامی که مطرح شده با اوضاع مالی استقلال امکان پذیر نیست. ما خیلی دوست داریم ایشان را در استقلال داشته باشیم اما حتما ایشان باید به عنوان یک استقلالی و کادرفنی شهرخودرو به عنوان یک کادر استقلالی باید بیشتر به ما توجه کنند.

وی در خصوص جذب فرجی توسط پرسپولیس با همین وضعیت باشگاه شهرخودرو گفت: من هیچ اطلاعی از پرسپولیس ندارم.


ت ت
کدخبر: 7901 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها