چرا نتیجه پیگیری های نهاد های نظارتی در پرسپولیس اعلام نمی شود؟

در پرسپولیس مسایل مالی و مدیریتی زیادی وجود دارد که قاعدتاً نهادهای نظارتی و بازرسی به آن ورود کرده اند اما نتیجه پیگیری‌های آنها هرگز اعلام نشده است.

چرا نتیجه پیگیری های نهاد های نظارتی در پرسپولیس اعلام نمی شود؟

به گزارش منیبان، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید من نباید از مدیران سابق این باشگاه شکایت کنم و این کار وظیفه نهادهای نظارتی است. حتماً می‌دانید که در پرسپولیس چه قراردادهای عجیب و غریبی با امثال استوکس و رادوشوویچ بسته شده و طبعا نهادهای نظارتی هم این قبیل موارد را پیگیری می‌کنند. همان طور که در استقلال باید این کار را انجام بدهند تا یک سری مسائل برای مردم روشن شود اما مشخص نیست که چرا نتیجه پیگیری های نهادهای نظارتی رسانه‌ای نمی‌شود تا مردم هم از ماجرا باخبر شوند؟

 این حق هواداران پرسپولیس و استقلال است (که این روزها هم آنها را به بورس و خرید سهام دو باشگاه دعوت می کنند) تا از مسائل مالی و مدیریتی و در واقع اشتباهات عمدی یا غیرعمدی مدیران سابق و حتی فعلی باخبر شوند. مادامی که نهادهای نظارتی نتیجه بررسی های خود را اعلام نکنند، در بین مردم بی اعتماد ایجاد می‌شود و طبعاً کمتر کسی حاضر می‌شود برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال قدم بر دارد. حتی اگر بحث خرید سهام هم نباشد، مردم باید از  مسائل مالی دو باشگاه پر طرفدار کشور ونتیجه پیگیری های نهادهای نظارتی باخبر شوند. اتفاقی که حداقل تا امروز رخ نداده است.

 


ت ت
کدخبر: 79361 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها