تفاهمنامه اقتصادی باشگاه استقلال امضا شد

مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم امضای تفاهم‌نامه این باشگاه با یکی از بانک‌های کشور تاکید کرد همکاری طرفین آغاز رویکرد نوینِ اقتصاد در ورزش است.

تفاهمنامه اقتصادی باشگاه استقلال امضا شد

به گزارش منیبان، مراسم امضای تفاهم‌نامه باشگاه استقلال تهران و بانک شهر امروز (سه‌شنبه) در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. در این مراسم مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال و سیدمحمد مهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر حضور داشتند.

آجورلو با اشاره به همکاری طرفین گفت: ظرفیت باشگاه و توانمندی‌های بانک، موجب ایجاد یک رویکرد اقتصادی جدید خواهد شد. فوتبال یک صنعت درآمدزا است و باشگاه استقلال در راستای اهداف حرفه‌ای قرارداد اقتصادی با بانک شهر امضا کرد و این حاصل اعتماد دوجانبه است.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: آورده ما ۷۰ سال قدمت و ۳۵ میلیون هوادار است که در صورت مدیریت درست، موجب شکل گرفتن رونق اقتصادی خواهد شد و این مهم از طریق وارد شدن هواداران به چرخه اقتصادی بانک شهر رخ خواهد داد.

وی گفت: بسیاری از شرکت‌ها، هوادار استقلال هستند ولی سمت ما نمی‌آیند زیرا حوزه اقتصاد ورزش ضعیف است و هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم. باید در کار اقتصادی درایت داشته باشیم باور کنیم که فوتبال اقتصاد است و از آن درآمدزایی کنیم.

در ادامه این مراسم سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عرضه سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس گفت: نگاه حاکم بر سرخآبی‌ها تغییر کرده و دیگر هزینه‌زا نیست. در حال حاضر مدیریت به دنبال خاتمه دادن به این وضعیت است. عرضه سهام ۲ باشگاه در بورس موجب شفافیت شده و اکنون می‌توان پاسخگویی را از مدیران این ۲ باشگاه دید. باشگاه استقلال می‌تواند جزو صد بنگاه برتر در سال‌های آتی باشد. این باشگاه هم حسن شهرت و هم هوادار میلیونی دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت استقلال و هوادارانش می‌شود خلق ثروت کرد؛ این یک اصل مهم است. بانک شهر کنار استقلال قرار خواهد گرفت تا تفکر مدیریت اقتصادی تحقق پیدا کند و این تفکر در مدیریت کنونی به خوبی دیده می‌شود.


ت ت
کدخبر: 79686 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها