گلم به تاتنهام را خیلی دوست داشتم

گوندوعان: حاضرم دیگر گل نزنم اما در تمام رقابت ها قهرمان شویم

هافبک آلمانی باشگاه منچسترسیتی می گوید آمار و ارقام برایش اهمیت ندارد و موفقیت تیمی از هر چیزی مهم تر است.

گوندوعان: حاضرم دیگر گل نزنم اما در تمام رقابت ها قهرمان شویم

به گزارش منیبان و به نقل از اسکای، ایلکای گوندوعان، هافبک منچسترسیتی در گفتگویی اختصاصی با اسکای، راجع فصل خوبش در منچسترسیتی، گلزنی هایش، نبوغ تاکتیکی پپ و مسائل دیگر صحبت کرده است. گزیده صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد بهترین گلش در این فصل

 گلی که به تاتنهام زدم را خیلی دوست دارم. نه به خاطر خود گل بلکه به خاطر دیدن واکنش ادرسون بعد از گلی که زدم. او پاس این گل را داد و دیدن شادی و خنده روی لب او حسی فوق العاده داشت. همه چیز به موفقیت های شخصی من خلاصه نمی شود. در چنین شرایطی موفقیت تیم مهم تر است.

در مورد گلزنی هایش در فصل جاری

 قدیم ها و وقتی در آکادمی بازی می کردم هم زیاد گل می زدم اما نمی توان شرایط فعلی را با آن روزها مقایسه کرد. اگر بخواهم صادق باشم، زدن این تعداد گل برایم عجیب است. به گلزنی عادت ندارم.

در مورد شهرت 

  از آن دست بازیکنان نیز نیستم که دوست داشته باشم در مرکز توجهات قرار بگیرم ولی در حال حاضر مجبورم با این شرایط کنار بیایم. توجهات به من در رسانه های مجازی بیشتر شده است. مردم دائما برایم پیام می گذارند.

در مورد اوج گرفتن در مسابقات این فصل

 نمی توانم بگویم این فصل بهترین نمایش های دوران حرفه ای ام را دارم. از نظر آمار و ارقام بهترین شرایط را دارم. نمی توانم این موضوع را انکار کنم و توجه مردم نیز به این مسائل است اما این حقیقت که شروع به گلزنی کرده ام باعث نمی شود که بازیکن بهتری شوم. همیشه صرف نظر از گلزنی یا دادن پاس گل، نگاه عمیق تری به مسابقات دارم. خوشحالی من در زمین فوتبال با موفقیت تیم حاصل می شود. اگر بگویند مدرکی را امضاکن که دیگر در این فصل گل نزنی اما تیم منچسترسیتی در تمام مسابقات قهرمان شود، همین الان این مدرک را امضا می کنم.

در مورد پیدا کردن پست مناسب در تیم

 مربی همیشه می دانست که می توانم در این پست بازی کنم. در گذشته این کار را کرده بودم و چیز جدیدی نبود. به نظرم بزرگترین تغییر مدیریت زمان است. به عنوان بازی ساز باید بهترین راه حل را در بهترین زمان پیدا کنید اما هر چقدر جلوتر بازی کنید، شرایط سخت تر می شود. باید به تعداد پاس های اشتباهتان عادت کنید. در زمین خود از 100 پاس می توانید تنها یک اشتباه داشته باشید اما وقتی جلو تر بازی می کنید اگر از 100 پاستان تنها 5 پاس به مقصد برسد اما آنها منجر به گل شوند، آمارتان بد نبوده است. کسی هستم که دوست دارد نمایش بی نقصی داشته باشد. با وجود این که چنین چیزی امکان پذیر نیست. دوست ندارم اشتباه کنم. از نظر من فوتبال باید روندی ساده داشته باشد. بازی در پست هافبک دفاعی اهمیت زیادی دارد اما هافبک تهاجمی شاید کم اهمیت تر باشد.

در مورد نبوغ تاکتیکی پپ

 به نظرم جزئیات تاکتیکی زیادی در تیم ما وجود دارد. بازی سازی تیم در مقایسه با اول فصل به شدت بهتر شده است. حالا بازیکنان تهاجمی می توانند اندکی راحت تر بازی کنند. این به لطف مدافعان و هافبک های دفاعی تیم است. هر چه بیشتر در کنار هم بازی می کنیم بهتر می شویم. در حال حاضر این افرادی که هر روز در زمین تمرین می کنند تبدیل به خانواده ام شده اند.

در مورد روزهای سخت کرونایی

 شرایط چالش برانگیزی بود نمی توانم انکار کنم. خیلی وقت است که خانواده ام را ندیده ام اما از طریق ویدیو کال با آنها در تماس هستم و می دانم که میلیون ها نفر نیز شرایطی بدتر از من دارند به همین خاطر دوست ندارم گلایه کنم. خوشحالم که خانه نشین نشده ایم و می توانیم فوتبال بازی کنیم.

در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان

 در سال های اخیر همیشه چیزی برای قهرمان شدن کم داشتیم اما امسال شانس خوبی داریم. می خواهیم بهتر کار کنیم هر چند شرایطمان چالش برانگیز است. اهمیت ندارد مربی از من بخواهد کجا بازی کنم. هر جا که باشد بازی می کنم. فقط تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا بتوانیم در این فصل به قهرمانی برسیم.


ت ت
کدخبر: 8141 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها