ماجدی با قلعه نویی رفیق بازی کرد؟

عده ای از هواداران استقلال می‌گویند رفاقت میرشاد ماجدی با امیر قلعه نویی باعث شده تا پرونده گل گهر برای دومین بار به کمیته استیناف ارجاع داده شود.

ماجدی با قلعه نویی رفیق بازی کرد؟

 به گزارش منیبان، میرشاد ماجدی امروز خود را از این اتهام مبری دانسته و گفته من فقط وظایف قانونی ام را انجام دادم و در پرونده گل گهر هیچ کار غیر قانونی صورت نگرفته و بنده به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این اختیار را داشتم که از کمیته استیناف بخواهم مدارک موجود را دوباره بررسی کند. او همچنین تاکید کرده که یک سری حرف ها که در فضای مجازی مطرح می شود اصلاً برایش اهمیت ندارد. با این حال بعضی از هواداران استقلال همچنان عقیده دارند که اگر رابطه قلعه‌نویی با ماجدی خوب نبود، این اتفاق رخ نمی داد و پرونده گل گهر برای همیشه بسته می شد.

 در همین رابطه پیگیری‌های همکار ما نشان می‌دهد که میرشاد ماجدی کار غیرقانونی انجام نداده و در واقع این قضیه جزو اختیارات او بوده است البته باید گفت شاید در تمام سال های اخیر این برای اولین بار است که کمیته استیناف یک پرونده را برای دومین بار بررسی می کند هرچند که گل گهری ها عقیده دارند که مدارک جدیدی را در اختیار اعضای این کمیته قرار دادند که حقانیت آنها را ثابت می‌کند اما به هر حال در این مورد دعوای زیادی در فضای مجازی به راه افتاده و بازار اتهام‌زنی هم داغ است.

 


ت ت
کدخبر: 82023 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها