امین قاسمی نژاد:

بعضی باشگاه ها رقم بالاتری را پیشنهاد دادند اما من دلی به استقلال آمدم

بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان خبر رسمی پیوستن امین قاسمی نژاد به باشگاه استقلال نقل محافل خبری شد.

بعضی باشگاه ها رقم بالاتری را پیشنهاد دادند اما من دلی به استقلال آمدم

به گزارش منیبان، امین قاسمی نژاد پس از ترک باشگاه استقلال در خصوص روند طی شده برای پیوستنش به این باشگاه گفت: جلسه خوبی را با آقای مددی داشتیم. جا دارد از آقای رحمتی تشکر کنم که واقعاً اسطوره بزرگ باشگاه استقلال هستند که راضی به انجام این انتقال شد. فردا یک نامه رسمی از باشگاه پدیده دریافت می کنیم و قرارداد نهایی می شود. 

هافبک سابق پدیده در خصوص مشکلات مالکیتی این باشگاه و چالش های پیش آمده برای رضایتنامه گفت: من امروز از خود سازمان لیگ استعلام گرفتم فعلاً گفته اند که نام باشگاه پدیده است و آقای رحمیت و وطن خواه باید برای انتقال تصمیم بگیرند. 

قاسمی نژاد همچنین در خصوص زمان قرارداد و جزئیات رضایتنامه گفت: مدت قراردادم دو و نیم ساله است. بعضی باشگاه ها آمدند و رقم رضایتنامه را بالا بردند، اما من بدون هیچ منتی با استقلال توافق کردم. تقریباً سه میلیارد مبلغ رضایتنامه من است و بعضی باشگاه ها مبلغ خیلی بالاتری حاضر بودند بدهند اما من به استقلال آمدم. رقم‌ها از آن چیزی که توسط سایرین به من پیشنهاد شده کمتر است. من دلی به استقلال آمدم. توافقات انجام شده به این صورت است که طی یک چک مبلغ رضایتنامه پرداخت شود.

بازیکن جدید استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و شایعه بسته ماندن آن گفت: فکر می کنم بحث پنجره تمام شده است و باز خواهد شد

امین قاسمی نژاد همچنین در خصوص انتقادها نسبت به سن او گفت: سن برای من مهم نیست چون در چند سال اخیر خیلی خوب کار کرده‌ام. برای من سن اصلاً‌ ملاک نیست چون زندگی خیلی حرفه ای دارم و بهترین عملکرد را در زمین دارم. امیدوارم برای استقلال و هوادارانش بتوانم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. واقعاً هواداران این چند وقت خیلی به من انرژی دارند.


ت ت
کدخبر: 8458 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها