خوان لاپورتا خطاب به مسی:

لئو، هم من و هم بارسلونا دوستت داریم!

خوان لاپورتا اولین سخنرانی خود پس از انتصاب رسمی به ریاست بارسلونا را انجام داد.

 لئو، هم من و هم بارسلونا دوستت داریم!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان   و به نقل از بارسا یونیورسال، خوان لاپورتا 10 روز قبل با پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه  بارسلونا  معرفی شد. رئیس جدید ضمانت مالی لازم را تهیه کرده و مراسم تحلیفش در نیوکمپ نیز به پایان رسید. لاپورتا در نخستین سخنرانی خود پس از انتصاب رسمی به ریاست بارسلونا گفت: من همیشه لحظات خوب را به یاد می آورم و آدم خوشبینی هستم. از بدبینی دوری می کنم و می خواهم شجاع باشم. می خواهم از همه آنهایی که در انتخابات شرکت کردند تشکر کنم، علی الخصوص آنها که به من رای دادند. همچنین متشکرم از تیم انتخاباتی ام که در طول کمپین مرا همراهی کردند. چالش بزرگی در پیش داریم و با نهایت مسئولیت پذیری آن را قبول می کنیم. شکوه را به بارسلونا بازمی گردانیم. (خطاب به جمع) همه شما مرا می شناسید، من نهایت تلاشم را انجام خواهم داد. می دانیم که چگونه باید یک باشگاه را مدیریت کنیم.

تشکر از بازیکنان 

همیشه با بازیکنان رابطه خوبی داشتم، (خطاب به بازیکنان) از شما نیز به خاطر حضور در اینجا تشکر می کنم؛ همه تان از روش ریاست من مطلع هستید. ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم و ازتان حمایت نماییم. همه کارکنان، کادرفنی و بازیکنان در این فصل فوق العاده کار کرده اند، مخصوصا در دورانی که باشگاه رئیس نداشت.

اوضاع اقتصادی بارسلونا 

اوضاع اقتصادی باشگاه دشوار است، این مسئله اولویت ماست و باید با حداکثر توان برای حل و فصل کردن آن تلاش کنیم. همه کار می کنیم تا دوباره به بالاترین سطح برگردیم. حالا که قدرت تصمیم گیری داریم، تصمیمات شجاعانه ای اتخاذ خواهیم کرد و یک راه جدید درآمد زایی برای بارسلونا می یابیم.

حمایت از کومان 

ما می خواهیم جام ببریم. (خطاب به رونالد کومان) رونالد، تو حمایت کامل و همه جانبه من را داری. قصد داریم باری دیگر موفقیت های بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کنیم. یکی از مهم ترین مسائل برای ما پروژه های مربوط به لاماسیاست. تیم به وضوح پیشرفت کرده و همین گونه هم ادامه خواهیم داد. انگیزه زیادی در تیم ما دیده می شود. شاید اشتباهاتی ازمان سر بزند اما همیشه با شما خواهیم بود (خطاب به اعضای تیم)؛ رونالد خودت این را می دانی.

لئو، دوستت داریم! 

(خطاب به مسی) تلاش خواهیم کرد که لئو را برای ماندن متقاعد کنیم (تشویق حضار و لبخند مسی و لاپورتا)، ببخشید لئو نتوانستم جلوی خودم را بگیرم، خودت این را می دانی! ما لئو را متقاعد خواهیم کرد چون او بهترین بازیکن تاریخ است. لئو، من و بارسلونا دوستت داریم! زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا.

چهره لیونل مسی هنگام سخنان لاپورتا

ت ت
کدخبر: 8487 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها