پدری:

امیدوارم سال ها در کنار مسی باشم؛ انتظار نداشتم انقدر شرایطم در بارسلونا خوب باشد

هافبک بارسلونا می گوید که دوست دارد سال ها در کنار مسی بازی کند و از او یاد بگیرد.

 امیدوارم سال ها در کنار مسی باشم؛ انتظار نداشتم انقدر شرایطم در بارسلونا خوب باشد

به گزارش منیبان و به نقل از موندو دیپورتیوو، پدری گونزالس یکی از بازیکنانی است که در فصل جاری عملکرد خوبی در بارسلونا داشته است. او به تازگی در مصاحبه ای در مورد روزهای اول حضورش در نیوکمپ و رابطه اش با لیونل مسی صحبت کرده است. او در مورد دوستی اش با مسی گفت:

 وقتی برای اولین بار او را دیدم خیلی هیجان زده شدم. او را بارها در تلویزیون یا بازی های ویدیویی دیده بودم اما باور نمی کردم از نزدیک او را مبینیم. بازی در کنار مسی راحت است چون وقتی توپ را به او می دهید می دانید که قرار است جادویش را انجام دهد. به همین خاطر همیشه سعی می کنم توپ را در بهترین شرایط به او برسانم تا با حرکاتش به تیم سود برساند. امیدوارم بتوانم سال ها در کنار او باشم. عالی خواهد بود اگر بتوانم در کنار مسی بمانم و از او یاد بگیرم.

پدری در مورد پست مورد علاقه اش نیز گفت:

  همیشه گفته ام که پست مورد علاقه ام هافبک است. دوست دارم پشت مهاجم بازی کنم و بتوانم پاس گل بدهم. این کار را خیلی دوست دارم. با این وجود هر کاری مربی بگوید انجام می دهم و هر پستی که بخواهد بازی می کنم.

هافبک بارسلونا در مورد عملکرد خوبش در ترکیب تیم هم گفت:

  صادقانه بگویم خودم هم انتظارش را نداشتم. خوش شانس بودم که فصل گذشته مربی لاس پالماس به من بازی داد اما این فصل به باشگاه بسیار بزرگی آمدم و در پیش فصل در این فکر بودم که بتوانم در تیم اصلی بمانم، نهایت تلاشم را انجام دهم و در بیشترین دقایق ممکن برای تیم به میدان بروم اما اتفاقاتی که در حال تجربه هستم واقعا برای غافل گیرکننده است.


ت ت
کدخبر: 8623 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها