داغ ترین رقابت سال در شب عید نوروز

سپاهان صدرنشین سال 99؛ گل زده بیشتر صدرنشین را جا به جا کرد

سپاهان با پیروزی مقابل تراکتور سال 99 را با صدرنشینی به پایان رساند

سپاهان صدرنشین سال 99؛ گل زده بیشتر صدرنشین را جا به جا کرد

سپاهان با نتیجه 2-0 تراکتور را شکست داد و خودش را دوباره به صدر جدول رساند.

به گزارش منیبان، سپاهان در حساس ترین بازی هفته با گل های سجاد شهباززاده و یاسین سلمانی تیم رسول خطیبی را شکست داد.

قبل از پایان بازی سپاهان، پرسپولیس با نتیجه 2-1 نفت مسجدسلیمان را شکست داد و موقتا صدرنشین باقی ماند. سپاهان با پیروزی مقابل تراکتور با پرسپولیس هم امتیاز شد بعد از پیروزی پرسپولیس نیز سپاهان با یک گل از تراکتور پیش بود اما چند دقیقه بعد، داور با اعلام یک ضربه پنالتی به سود تراکتور، سپاهانی ها را در آستانه از دست دادن سه امتیاز قرار داد که پیام نیازمند پنالتی پیمان بابایی را مهار کرد و در ادامه یاسین سلمانی یک گل دیگر برای سپاهان به ثمر رساند و با نتیجه 2-0 پیش افتاد تا دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم از لحاظ امتیاز و هم از لحاظ گل زده با هم برابر شوند.

پس از پایان بازی های امروز هر دو تیم با تفاضل گل 15مثبت، 37 امتیازی هستند اما تعداد گل زده های سپاهان از پرسپولیس بیشتر است.

حالا سپاهان به عنوان صدرنشین سال را به پایان رسانده تا عیدی خوبی به هوادارانش داده باشد و محرم نویدکیا جواب اعتماد هواداران این تیم را بدهد. پیروزی 6-1 سپاهان مقابل آلومینیوم تاثیر زیادی روی تفاضل گل سپاهانی ها داشت.

پرسپولیس در بازی عقب افتاده نیم فصل اول 5 گل به گل گهر زد و آمار تفاضل گل خود را رویایی کرد اما سپاهان هم با پیروزی 6-1 مقابل آلومنیوم اختلاف پیش آمده در تفاضل گل را از بین برد.

پرسپولیس اگر امروز بازی را با اختلاف 2 گل تمام می کرد، صدرنشین به تعطیلات نوروز می رفت اما با نتایجی که در تهران و اصفهان رقم خورد، حالا نام صدرنشین لیگ بیستم در پایان سال 99 سپاهان اصفهان است. با آغاز سال 1400 این رقابت دیدنی تر هم می شود.

ت ت
کدخبر: 8689 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها