خدمت بزرگ دراگان اسکوچیچ به دلال ها!

اردوی بی حاصل تیم ملی در دوحه همچنان بدون بازی تدارکاتی در جریان است و همچنان ملی پوشان این گلایه را دارند که اگر قرار بود فقط تمرین کنند چرا در ایران نماندند و اردو نزدند؟

خدمت بزرگ دراگان اسکوچیچ به دلال ها!

به گزارش منیبان، خود قطری ها در این فصل از سال از هوای جهنمی دوحه فرار کرده و در شهر ماربلای اسپانیا اردو زده اند اما ملی پوشان ما از 12 خرداد در دوحه اردو زدند تا شاید، شاید 22 خرداد ماه با تیم ملی الجزایر بازی کنند اما نکته ای که این وسط کمتر مورد توجه قرار گرفته، حضور 30 بازیکن در اردوی تیم ملی است. سابقه نداشته تیم ملی با این تعداد بازیکن به اردوی خارجی بلند مدت برود اما این بار درست در ابتدای فصل نقل و انتقالات اسکوچیچ 30 بازیکن را به اسم اردوی تیم ملی به قطر برده که 15 نفر از این 30 نفر را بازیکنان شاغل لیگ برتری تشکیل می دهند. شاید خیلی راحت بشود به این نتیجه رسید که برنده بزرگ این اردو دلال ها هستند، فراموش نکنید در اردوهای قبلی حداکثر 27 بازیکن دعوت می شدند که 6 نفر از آن ها لیگ برتری بودند اما این بار 50 درصد تیم ملی، بازیکنان لیگ برتری هستند. شاید خیلی ها این موضوع را به ماجرای خط خوردن 5 بازیکن استقلال ربط بدهند یا شاید هم به این موضوع ربط بدهند که چون ما بازی دوستانه نداریم، اسکوچیچ خواسته 30 نفر را به قطر ببرد که خود این بازیکنان با یکدیگر بازی کنند.

اما علامت سوال مهم جای دیگری است؛ حتی در تیم های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان هم سابقه نداشته 30 نفر به اردوی بلند مدت خارجی بروند.

نفرات زیر در اردوهای قبلی تیم ملی حاضر بوده و در اردوی فعلی غایب هستند:

مرتضی پورعلی گنجی

شجاع خلیل زاده، مصدومیت

محمدحسین کنعانی زادگان، محرومیت

کریم انصاری فرد

میلاد محمدی، مثبت شدن تست کرونا

کاوه رضایی، مصدومیت

مهدی قائدی، نامشخص بودن شرایطش در امارات

علی کریمی، مصدومیت

به هرحال کاری که اسکوچیچ انجام داده ناخواسته فقط به نفع دلال ها بوده و آن ها در شروع نقل و انتقالات می توانند بازیکن خود را چندین برابر بفروشند چرا که روی آن ها برچسب ملی پوش می خورد.


ت ت
کدخبر: 88042 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها