فرهاد بهترین انتخاب را کرد! مجیدی اصالت را به نام استقلال برگرداند

پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی با نتایجی که گرفت چشمها را به خودش خیره کرد و توانست دل اماراتی ها را ببرد.

فرهاد بهترین انتخاب را کرد! مجیدی اصالت را به نام استقلال برگرداند

به گزارش منیبان؛ علی چینی پیشکسوت استقلال از تصمیم فرهاد مجیدی برای ترک این تیم و رفتن به امارات حمایت کرد.

درباره استقلال چه صحبتی دارید؟

فرهاد مجیدی یک کار بزرگ برای هواداران استقلال انجام داد و یک یادگاری به یادماندنی را ثبت کرد. قهرمانی با رکوردهای بی نظیر. او با این قهرمانی دوباره اصالت را به نام استقلال برگرداند ولی تعجب می‌کنم که چرا عده ای معتقدند مجیدی نباید استقلال را رها می کرد و می رفت.

یعنی با جدایی اش موافقید؟

یک سئوال دارم! مگر در پایان فصل بازیکنان ترانسفر نمی شوند؟ مگر استقلال بازیکنانش را به ترکیه، امارات، قطر و جاهای دیگر نمی فرستد؟ مگر از سپاهان و پرسپولیس بازیکنان ترانسفر نمی شوند؟ اتفاقاً باید افتخار کنیم که فوتبال ایران بعد از حشمت مهاجرانی برای اولین بار یک سرمربی ترانسفر کرد. فرهاد مجیدی به لیگ امارات رفت که جولانگاه مربیان آمریکای جنوبی و اروپایی است. آن هم نه هر مربی، بلکه از اسپانیا، ایتالیا و آلمان. باعث افتخار است که فرهاد مجیدی توانسته بعد از حشمت مهاجرانی اولین مربی ایرانی باشد که در امارات سرمربیگری می کند.

فکر می کنید دلیل انتخاب مجیدی چه بوده است؟

فرهاد مجیدی با نتایجی که گرفت چشمها را به خودش خیره کرد و توانست دل اماراتی ها را ببرد. شما نگاه کنید حمید مطهری تا شنید نساجی او را می خواهد دوید و رفت. فکر می‌کنید اگر نکونام از امارات پیشنهاد داشت نمی رفت یا به یحیی می گفتند بیا امارات مربیگری کنن نمی‌رفت؟ به خدا قسم با سر می‌دویدند.


ت ت
کدخبر: 88543 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها