زوج ستاره پرسپولیس از نصف جهان می‌آید

یکی از چالش‌های یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته انتخاب زوج قلب خط دفاعی تیمش بود و حالا و در شروع فصل نقل و انتقالات، او پس از جذب پورعلی گنجی به دنبال مدافع دیگری است تا خط دفاعی تیمش را بر خلاف سال گذشته سر و سامان دهد.

زوج ستاره پرسپولیس از نصف جهان می‌آید

به گزارش منیبان؛ گئورگی گولسیانی یکی از مدافعان مدنظر یحیی گل‌محمدی برای حضور در ترکیب قرمزها برای فصل آینده است و در این بین مدیران پرسپولیس مذاکراتی با این مدافع گرجستانی انجام دادند. دلیل علاقه پرسپولیس به گولیسانی، تبحر او در بازی هوایی  و آمار قابل توجه او در گلزنی به عنوان یک مدافع است. گولسیانی 30 ساله که از دینامو به فوتبال ایران آمد، در ذوب آهن موفق به گلزنی نشد، اما برای نساجی 5 بار و طی سه فصل اخیر نیز برای سپاهان 7 گل به ثمر رسانده تا یکی از گلزن‌ترین مدافعین میانی فوتبال ایران طی سال‌های اخیر باشد.

گفته می‌شود گولسیانی در ابتدا مبلغی را به پرسپولیس پیشنهاد داد که مورد موافقت این باشگاه قرار نگرفت و این باعث شد تا مدافع گرجستانی مبلغ مورد نظرش را کمتر کند اما باشگاه پرسپولیس باز هم می‌خواهد مبلغ را پایین بیاورد. گل‌محمدی بجز گولیسیانی، موسی کولیبالی مدافع بلند قامت فولاد را نیز مدنظر دارد و قرمزها در تلاش هستند یکی از این دو بازیکن را جذب پرسپولیس کرده تا دغدغه‌های گل‌محمدی برای فصل آینده در خط دفاع کمتر شود.


ت ت
کدخبر: 88738 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها