ریوالدو: بارسلونا بیشتر از خریدهای جدید، باید روی حفظ مسی تمرکز کند؛ رونالدو آن بازیکنی که رئال مادرید را ترک کرد، نیست

ریوالدو معتقد است که خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا باید بیشتر از خرید بازیکنان جدید، روی حفظ لیونل مسی تمرکز کند.

ریوالدو: بارسلونا بیشتر از خریدهای جدید، باید روی حفظ مسی تمرکز کند؛ رونالدو آن بازیکنی که رئال مادرید را ترک کرد، نیست

به گزارش منیبان و به نقل از مارکـا، ریوالدو در مصاحبه با Betfair گفت:  بارسلونا باید بیشتر روی حفظ ستاره خود، مسی، تمرکز کند، بخصوص که لاپورتا او را خیلی خوب می شناسد. او شاید استدلال های بیشتری داشته باشد که سایر نامزد های ریاست باشگاه نداشتند. بارسلونا از حفظ سمبلی مثل مسی بیشتر سود می کند، تا اینکه بروند و دنبال بازیکنان جدیدی باشند که مشخص نیست چگونه خود را با باشگاه بزرگی مثل بارسلونا وفق خواهند داد.

شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید

 این خبر مادریدیستاها را خیلی خوشحال می کند، اما ریسک هم وجود دارد. ما باید در نظر داشته باشیم که رونالدو دیگر همان بازیکنی که چند سال پیش از رئال مادرید جدا شد، نیست. البته که به گلزنی های فراوان خود ادامه خواهد داد، اما شاید در این مقطع از کارنامه اش، توقعات بیش از حدی از او وجود دارد، و اگر اوضاع خوب پیش نرود شاید به چهره او به عنوان اسطوره باشگاه آسیب بزند.

قرارداد دو ساله رونالد کومان و آینده او

 اگر کومان به کار خود ادامه ندهد اشتباه و رفتاری ناعادلانه با او خواهد بود. حالا که آرامش داخلی خاصی در باشگاه حاکم شده چرا باید اوضاع را تغییر داد؟


ت ت
کدخبر: 8907 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها