3 نیمکت جذاب و بلاتکلیف لیگ برتر؛ مدعیان چه نقشه‌ای دارند؟

3 تیم پرطرفدار لیگ برتر ایران، هنوز سرمربی خود برای فصل جدید را معرفی نکرده‌اند.

3 نیمکت جذاب و بلاتکلیف لیگ برتر؛ مدعیان چه نقشه‌ای دارند؟

به گزارش منیبان، لیگ بیست‌ویکم با قهرمانی استقلال به پایان رسید. فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی همراه با این تیم، از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا مسئولان این باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم سراغ انتخاب سرمربی جدید بروند. علاوه بر استقلال دیگر تیم مدعی این فصل سپاهان هم در پایان فصل با محرم نویدکیا قطع همکاری کرد و اصفهانی‌ها هم به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند. تراکتور دیگر تیم پرطرفدار ایران هم که فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، هنوز وضعیت نیمکتش برای فصل جدید مشخص نشده. در این گزارش وضعیت نیمکت این 3 تیم برای فصل جدید را بررسی کرده‌ایم. 

خارجی اولویت فعلی مدیران استقلال

استقلالی‌ها بعد از جدایی فرهاد مجیدی، با جواد نکونام مذاکره کردند. مسئولان این باشگاه امیدوار بودند که بتوانند نکونام را که عملکرد خوبی در فولاد داشته و در دوران حضورش در جمع خوزستانی‌ها 2 جام (یک جام حذفی و یک سوپرجام) کسب کرده را جانشین فرهاد کنند. نکونام اما حضور در استقلال را نپذیرفت. بعد از کنسل شدن حضور نکونام در استقلال، نام‌های زیادی برای حضور روی نیمکت این تیم مطرح شده که به نظر نمی‌رسد این اسامی هم در نهایت سرمربی استقلال برای لیگ بیست‌ودوم شوند. باتوجه به سابقه‌ای که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال دارد، به احتمال خیلی زیاد سرمربی جدید آبی‌ها خارجی خواهد بود و گزینه‌های داخلی نظیر رضا عنایتی و مهدی رحمتی شانسی برای حضور در استقلال ندارند.  

سپاهان هم سرمربی خارجی می‌خواهد

سپاهان محرم نویدکیا هرچه‌قدر که در زمین تماشاگرپسند بازی می‌کرد، در کسب نتیجه موفق نبود. تیم او از لیگ قهرمان آسیا و جام حذفی کنار رفت و در لیگ برتر هم رتبه‌ای بهتر از سوم به‌دست نیاورد. با پایان فصل، نویدکیا از جمع اصفهانی‌ها جدا شد و مسئولان این باشگاه هم به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم خود هستند. محمدرضا ساکت، مدیر شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و باتوجه به اینکه گزینه مناسبی که بتواند اصفهانی‌ها را به موفقیت برساند و تیم نداشته باشد در داخل کشور موجود نیست، او هم برای هدایت تیم خود به سراغ گزینه‌های خارجی رفته است. نام‌های شناخته شده‌ای هم برای حضور در سپاهان مطرح شده‌اند که حضورشان در فوتبال ایران می‌تواند جذاب باشد. 

الهامی در نزدیکی نیمکت تراکتور

تراکتور با وجود اینکه در شروع فصل نتایج خوبی نگرفته بود، با حضور دوباره ارطغرول ساغلام در این تیم وضعیتش بهتر شد. برای لیگ بیست‌ودوم هنوز مشخص نیست که نیمکت تراکتورسازی چه وضعیتی دارد و چه کسی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. مسئولان این باشگاه در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام تداوم مذاکرات با ساغلام، خبر از آغاز مذاکره با دیگر گزینه‌ها را هم دادند! احتمال اینکه ساغلام در تراکتور بماند، زیاد نیست و از ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته نساجی که همراه با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید و یک‌بار هم موفق شده تراکتور را در جام حذفی قهرمان کند، به عنوان جدی‌ترین گزینه برای هدایت سرخپوشان تبریزی نام برده می‌شود. 


ت ت
کدخبر: 89322 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها