گل محمدی، سیدجلال را از لیست بازیکنان پرسپولیس خط خورد

به نظر می رسد یحیی گل محمدی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با سیدجلال حسینی ندارد.

گل محمدی، سیدجلال را از لیست بازیکنان پرسپولیس خط خورد

به گزارش طرفداری، همان روزی که در رسانه طرفداری از آخرین بازی سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی با پیراهن پرسپولیس با حضور تماشاگران و مقابل پدیده خبر داده و نوشتیم فرصت بازی با حضور هوادار از کاپیتان گرفته شد تا او با کنار گذاشته شدن از لیست، دیگر فرصتی برای حداحافظی با تماشاگران نداشته باشد، برخی از سایت ها با عدم دریافت و درک درست خبر طرفداری، خداحافظی سیدجلال حسینی را تکذیب کردند و مدعی شدند با توجه به درخواست گل محمدی، سیدجلال فصل بعد هم در پرسپولیس بازی خواهد کرد. همین موضوع باعث شد تا در فضای مجازی نیز برخی ادمین ها نسبت به این خبر موضع گیری کنند.

اما این روزها بالاخره مشخص شد پیش بینی ها درست بوده است. امروز رضا درویش نهایتا از مربیگری او در پرسپولیس خبر داد. تا قبل از این، این گونه فرض می شد که سیدجلال قرار است به عنوان مربی - بازیکن فصل بعد در پرسپولیس خدمت کند اما به نظر می رسد یحیی گل محمدی تحت هیچ شرایطی با بازی کردن سیدجلال موافقت نکرده و قرار است برای حفظ شان او تنها با نشستن او بر روی نیمکت به عنوان مربی موافقت کند. رضایتی از سر مصلحت تا در این مقطع بار دیگر هوادارن را علیه خود نبیند.

به هر روی قرار است طی 48 ساعت آینده جلسه ای بین کاپیتان و مدیرعامل برگزار شود و این موضوع به سیدجلال منتقل شود. اما باید دید سیدجلال با این موضوع موافقت خواهد کرد یا نه.

او در آخرین صحبتی که با ما و حتی دوربین های تلویزیونی داشت تاکید کرد فعلا به خداحافظی فکر نمی کند و این توان را دارد تا یک فصل دیگر در پرسپولیس و بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران بازی کند.از این رو بهترین حالت شاید حضور او به عنوان مربی - بازیکن باشد که مدنظر یحیی نیست و باید دید سیدجلال با این موضوع موافقت می کند یا درنهایت به رغم میل باطنی اش از پرسپولیس جدا خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 90435 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها