سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ صعود به رده دوم با درخشش بنزما

رئال مادرید با پیروزی خارج از خانه مقابل سلتاویگو موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد.

سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ صعود به رده دوم با درخشش بنزما

رئال مادرید در شب درخشش مجدد کریم بنزما که دو گل و یک پاس گل ثبت کرد، سلتاویگو را مغلوب کرد و با 60 امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کرد تا اختلافی 3 امتیازی با صدر جدول ایجاد کند.

اطلاعات بازی سلتاویگو - رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: شنبه | 30 اسفند 1399
  • زمان برگزاری: ساعت 18:45 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه بالایدوس
  • داور بازی: آقای ماریو ملرو لوپز
  • گلزن: کریم بنزما ('20 و '30)، مارکو آسنسیو ('4+90) | سانتی مینا ('40)

گزارش بازی

رئال مادرید که به خوبی بازی را تحت کنترل داشت و موقعیت هایی ایجاد می کرد، در دقیقه '20 به گل رسید؛ پاس خوب کروس به کریم بنزما در میان چند مدافع سلتا، با چرخش و ضربه فنی زیبای مهاجم فرانسوی به گوشه دروازه راه یافت.

دقیقه '26 فرصت طلایی برای وینیسیوس در حالیکه انتظارش را نداشت و از چند قدمی دروازه خالی توپ به سینه اش برخورد کرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '30 رئال مادرید روی توپ ربایی و پرسینگ عالی تونی کروس به گل دوم رسید؛ هافبک آلمانی چسبیده به محوطه سلتا توپ را از بازیکن این تیم گرفت و بنزما با پای چپ دروازه را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه '40 سلتا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ضربه ایستگاهی ارسالی دنیس سوارز و ضربه سر سانتی مینا در گوشه دروازه کورتوا آرام گرفت.

نیمه اول با پیروزی 2-1 شاگردان زیدان به پایان رسید.

 در دقیقه '71 تونی کروس جای خود را به مارکو آسنسیو داد. در دقیقه '77موقعیت خوبی که روی اشتباه دفاع و دروازه بان سلتا نصیب بنزما شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برگشت داد. در دقیقه '81 ضربه ایستگاهی خطرناک آسپاس روی خطای عجیبی که داور بازی گرفت، پس از برخورد با کاسمیرو به تیر عمودی خورد و کرنر شد.

در دقیقه 4+90 رئال مادرید تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد کرد؛ ضدحمله ای تند و تیز در آخرین ثانیه های بازی با پاس بنزما به دهانه دروازه و ضربه آسنسیو با زانو به گل سوم تبدیل شد.

در نهایت بازی با پیروزی رئال مادرید به مانند دیدار رفت تمام شد تا شاگردان زیدان سومین برد متوالی خود در تمامی تورنمنت ها را ثبت کنند.


ت ت
کدخبر: 9075 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها