افشاگری رضا عنایتی از سرمربی نشدنش در استقلال

رضا عنایتی یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی بود که به دلیل مخالفت شدید هواداران استقلال این اتفاق رخ نداد.

افشاگری رضا عنایتی از سرمربی نشدنش در استقلال

به گزارش منیبان؛ رضا عنایتی درباره اینکه چرا سرمربی استقلال نشد، گفت:من هیچ وقت خودم را از استقلال جدا ندیدم. حتی دورانی که فوتبال بازی می‌کردم به همین صورت بود و هر زمان که به من گفتند بیا، با تمام وجود رفتم و در خدمت تیم بودم. هر زمان گفتند برو باز هم انجام دادم؛ اگر استقلال ۱۰۰ بار دیگر هم به من بگوید به جلسه بروم، بدون هیچ چشم‌داشتی و با تمام وجودم می‌روم چون میدانم که استقلال مثل خانه‌ی من است و اگر ۱۰۰ بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز هم از همه چیز می‌گذرم و هرکاری که از دستم بر بیاید برای مجموعه‌ی بزرگ استقلال انجام می‌دهم. اتفاقاتی افتاد، صحبتی بود و ما صحبت های‌مان را انجام دادیم چون من همیشه علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال کمک کنم. هرچند که شرایط سخت باشد اما من به استقلال نمی‌توانم “نه” بگویم.

او ادامه داد: من برنامه‌هایم را داده بودم ولی باید قبول کرد که استرس و فشار در این چند سالی که استقلال نتوانسته بود جام بگیرد و شرایط خاصی را در لیگ داشت، بسیار زیاد بود. مقداری هواداران ما بر روی این موضوع حساستر شده بودند و واقعا تشکر می‌کنم از همه‌ی هواداران خوب استقلال چرا که در صفحه شخصی من توهین بسیار کم بود. معدود توهین‌هایی بود اما مطمئن بودم همه به آینده فکر می‌کنند و دوست ندارند کسی که دوستش دارند روبروی‌شان قرار بگیرد. من همیشه در شرایط بسیار سخت، باوجود مسئولیت های خودم، پشت استقلال و سرمربی هایش بودم و نمیتوانستم چیزی که در قلبم هست را پنهان کنم، همیشه دوست داشتم استقلال در آرامش باشد.

عنایتی افزود: خیل عظیم هواداران این موضوع را به من گوشزد می‌کردند که زود است و دوست نداشتند این اتفاق بیفتد اما شما می‌دانید که دنیای مربی‌گری دنیای ترس نیست، دنیای ریسک است؛ یعنی شما اگر به خودت و کارت ایمان داشته باشی باید در دل اتفاقات بروی و از دل اتفاقات است که اتفاقات بزرگ تری می‌افتد. اگر کسی موفق می‌شود این دلیل محکمی نیست که شما هم قطعا موفق می‌شوید و اگر هم کسی موفق نمی‌شود این هم نمی‌تواند دلیل عدم موفقیت شما باشد.


ت ت
کدخبر: 91106 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها