پیکان در تولید «آقای گل» هت تریک کرد!

باشگاه پیکان تهران در لیگ های پایه امسال دو آقای گل معرفی کرده است.

پیکان در تولید «آقای گل» هت تریک کرد!

به گزارش منیبان، آکادمی باشگاه پیکان یکی از قدرتمند ترین ها در عرصه فوتبال است. این باشگاه در سال 1399 فعالیت های گسترده تری در رده های پایه انجام داده و همین حالا در لیگ برتر تعداد زیادی از بازیکنانی که طی سال های گذشته در آکادمی پیکان رشد کردند را در ترکیب اصلی تیم بزرگسالان می بینیم.
پیکان که در رده های پایه همواره حرف های زیادی برای گفتن دارد امسال نیز در لیگ های امید، جوانان و نوجوانان فعالیت چشمگیری داشته و توانسته نفرات جدید و ارزنده ای را به فوتبال پایه معرفی کند.
نکته مهم درباره این باشگاه تحویل دو آقای گل در رده های امید و نوجوانان است. در پایان لیگ کشوری نوجوانان تیم پیکان رتبه سوم را به خود اختصاص داد و محمدرضا کوشکی بازیکن این تیم با به ثمر رساندن 14 گل عنوان آقای گلی را به دست آورد.
در رده امیدها نیز تیم پیکان رتبه سوم را مال خود کرد و فردین یوسفی با زدن 13 گل کفش طلا را در این دسته از آن خود کرد.
پیکان سال گذشته در لیگ برتر شهریار مغانلو را معرفی کرد که تا دو هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم آقای گل مسابقات بود اما در نهایت با دو گل کمتر قافیه را به شیخ دیاباته از استقلال باخت اما در هر صورت مهاجم کنونی پرسپولیس پارسال در پیکان کار بزرگی انجام داد.
این اتفاقات در شرایطی افتاده که تیم بزرگسالان پیکان امسال برخلاف فصول گذشته دیگر در کورس سقوط نیست و تیم جوانان این باشگاه نیز یکی از شانس های مسلم قهرمانی در لیگ کشوری به شمار می رود.


ت ت
کدخبر: 9166 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها