این همه بازیکن در اردوی تیم ملی!+عکس

روز گذشته سرمربی تیم ملی برای دیدار با تیم ملی سوریه در راه آماده سازی تیم ملی 7بازیکن را از سرخآبی ها به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

این همه بازیکن در اردوی تیم ملی!+عکس

به گزارش منیبان، شب گذشته و در روز آخر اسفند ماه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را برای بازگشت دوباره ایران به صف مدعیان صعود به جام جهانی اعلام کرد.
در بین اعضای دعوت شده نام چهار بازیکن پرسپولیس و سه استقلالی دیده می شود و 12لژیونر هم ازدرون دروازه تا خط حمله در بین فهرست منتخبین جای دارند تا خود را برای بازی با سوریه در دیداری تدارکاتی آماده کنند.
سال 99 سالی بود که محمودخان یاوری را به دلیل بیماری  از دست دادیم.مربی بزرگ قدیمی که 37سال قبل سرمربی تیم ملی ایران بود و در اسفند سال 62 فقط از تهران 54بازیکن را برای تشکیل اردوی اولیه تیم ملی دعوت کرده بود.در بین دعوت شدگان او از هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 10بازیکن دیده می شود .او برای این اردو از هشت دروازه بان تیم های تهرانی که در رقابت های باشگاه های تهران عملکرد خوبی داشتند  نیز دعوت کرده است تا از بین آنها بهترین ها  را برای اردوهای بعدی گلچین کند.
سفر بازیکنان دعوت شده آن سالها  به شهرهای تبریز،بوشهر ،یزد و مشهد برای برگزاری دیدار تدارکاتی در نوروز 63 ازدیگر نکاتی است که نشان می دهد فوتبال ایران از دیرباز برای پیدا کردن تیم فوتبال خوب و  تدارکاتی مناسب قبل از آغاز تورنمنت ها مشکل داشته است و این مشکل هنوز هم پابرجاست.


ت ت
کدخبر: 9171 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها