کادرفنی پرسپولیس؛ لطفا غریبه ها را وارد نکنید!

​داوود فنایی، حمید مطهری و مظاهر رحیم پور در کادرفنی فصل بعد پرسپولیس جایی ندارند.

کادرفنی پرسپولیس؛ لطفا غریبه ها را وارد نکنید!

به گزارش منیبان، با وجود جدایی این سه نفر، یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست در تیم پرسپولیس به فعالیت خود ادامه خواهند داد. اما نکته قابل توجه این است که پرسپولیسی ها نباید به جای نفرات از دست رفته سراغ کسانی بروند که فاقد اعتبار لازم در فوتبال ایران هستند. پرسپولیس به جای مظاهر رحیم پور لوسادا را به خدمت گرفته که گزینه قابلی است.

قبل از حضور حمید مطهری در پرسپولیس، خیلی ها حتی او را که در پرسپولیس سابقه حضور داشت، فاقد وجاهت لازم برای مربیگری در پرسپولیس می دانستند. به همین علت تصور داریم که انتخاب گزینه نامناسب برای کمک به یحیی گل محمدی می تواند نقطه ای سیاه برای کادرفنی تیم پرسپولیس باشد.همچنین در پست مربی دروازه بان ها هم پرسپولیسی ها به دنبال آلین دینکا هستند که تا این لحظه موفق به جذب او نشدند.

پرسپولیس مردان بسیار زیادی دارد که دانش و شایستگی حضور روی این نیمکت را دارند ولی به هرحال بحث کیفیت هم مهم است. اولویت درباره نیمکت پرسپولیس باید با نفراتی باشد که هم کیفیت لازم را دارند و هم دل شان با پرسپولیس است. در حال حاضر هنوز جای خالی داوود فنایی و حمید مطهری در پرسپولیس پر نشده و امیدواریم افرادی که جانشین آن ها می شوند، نسبت به پرسپولیس و این باشگاه غریبه نباشند!


ت ت
کدخبر: 91832 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها