آندره آ پیرلو: آینده ام در یوونتوس؟ باشگاه در پایان فصل تصمیم می گیرد

سرمربی یوونتوس از نتیجه و عملکرد تیمش در بازی با بنونتو ناراحت است

آندره آ پیرلو: آینده ام در یوونتوس؟ باشگاه در پایان فصل تصمیم می گیرد

یوونتوس پیرلو روزهای خوبی را سپری نمی کند. شکست خانگی 1-0 مقابل بنونتو باعث شد تمام امیدهای این تیم برای کسب دهمین قهرمانی متوالی اسکودتو بر باد برود. آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از شکست مقابل بنونتو، به اسکای ایتالیا گفت:

 فشاری حس نمی کردیم بلکه انتظار داشتیم عملکردمان بهتر از این باشد. برعکس، امروز در تمام زمینه ها بد بودیم. رویکرد ما در بازی، اشتباهات فنی و همه چیز بد بود. وقتی این طور بازی کنید، سزاوار باخت هستید. برای پیروزی در این بازی مشتاق بودیم اما همچنین می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم چون بنونتو تیمی سازمان یافته بود. باید آرام می ماندیم و فاصله بین خطوط آن ها را باز می کردیم. در عوض، آشفته شدیم، اشتباهات زیادی انجام دادیم و متاسفانه نتوانستیم آن نتیجه ای که باید را کسب کنیم.

یوونتوس با صدر ده امتیاز فاصله دارد؛ آیا رقابت برای قهرمانی تمام شده است؟

 باید همچنان باور داشته باشیم و مسیرمان را ادامه دهیم. همان طور که دیروز گفتم، اهداف مان تعییر نمی کند اما باید نگرشی متفاوت از این بازی در بازی های بعد داشته باشیم. ما پیراهنی ارزشمند را به تن می کنیم و باید هر بار از آن دفاع کنیم. اشتباه آرتور؟ از او بعید بود. فکر می کنم او بازیکن حریف را ندید چون پشت بونوچی قرار داشت. آرتور باید به دروازه بان پاس می داد چون در این وضعیت همیشه پاس عرضی خطرناک است. قضاوت عملکردم؟ من خودم را قضاوت نمی کنم، هرروز مرا در رسانه ها قضاوت می کنند و این کار برعهده شماست. آینده در یوونتوس؟ من به کارم ادامه می دهم اما در نهایت باشگاه در پایان فصل تصمیم گیرنده است. 

ت ت
کدخبر: 9285 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها