پرسپولیسی ها در انتظار سنت شکنی یحیی!

یحیی گل‌محمدی در حالی نقط ضعف تیمش را با جذب ستاره‌های لیگ برتر پوشش داد و این تیم را به یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس تبدیل کرده که این باشگاه در کهکشانی‌ترین سال‌های ممکن، نتایج ایده‌آلی به دست نیاورده است.

پرسپولیسی ها در انتظار سنت شکنی یحیی!

به گزارش منیبان؛ پرسپولیس یک بار با هدایت وینکو بگوویچ، مجموعه‌ای از بهترین ستاره‌های فوتبال ایران را در اختیار داشت اما در لیگ نتیجه نگرفت و ناکام شد. قرمزها در هشتمین دوره لیگ برتر نیز با هدایت افشین قطبی، ستاره‌های بسیار زیادی مثل ابراهیم توره را جذب کردند اما کار به جایی رسید که قطبی خیلی زود از تیم جدا شد.این تیم در لیگ دوازدهم با مدیریت رویانیان دوباره ستاره‌های زیادی را جذب کرد اما باز هم در مسیر قهرمانی موفق نبود و درگیر حاشیه‌های زیادی شد، در حقیقت آن‌چه در این سال‌ها به پرسپولیس کمک کرده، جفت و جور شدن ترکیب تیم و رسیدن به هماهنگی ایده‌ال بین نفرات بوده است.

ایجاد هماهنگی بین ستاره‌های پرشمار هم کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد، از یاد نبریم که یکی از موفقیت‌آمیزترین مقاطع تاریخ پرسپولیس، با پنجره‌های بسته نقل و انتقالات در دوران برانکو رقم خورد. وقتی که تیم از ستاره‌های بزرگ خالی شده بود و روی نیمکت هم گزینه خاصی نداشت، بازیکنان آن تیم اما آنقدر هماهنگ بودند که با چشم بسته نیز یکدیگر را در زمین پیدا می‌کردند.باید منتظر ماند و دید آیا یحیی که خود در تیم کهکشانی بگوویچ حضور داشت می‌تواند تیمش را در پایان فصل به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برساند و سنت شکنی کند یا باز هم این موضوع که کهکشانی بودن یک تیم نمی‌تواند تضمینی بر قهرمانی باشد اثبات خواهد شد.

ت ت
کدخبر: 92888 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها