نابودی بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر!

خط دفاع مستحکمی که فرهاد مجیدی ساخته بود، نابود شد.

نابودی بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر!

به گزارش منیبان؛ با دریافت تنها 10 گل خورده و رقم زدن 21 کلین‌شیت و حداقل یک بازی گل نخوردن از تمام تیم‌های فصل، استقلال فاز دفاعی تاریخ لیگ برتر را تغییر داد و رنگ آبی به آن زد. یک ماه بعد از این شاهکار، استقلال حالا با یک شاهکار دیگر طرف شده: نابودی کامل بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر. تیمی که برای لیگ 22 تحویل ساپینتو شده هیچ مدافع میانی‌ای ندارد؛ این جمله را یک بار دیگر بخوانید تا با توصیف واژه «افتضاح» بیشتر آشنا شوید.

* سیاوش یزدانی

  درست در همان روزهایی که مدیران استقلال از محال بودن ترک اجباری این تیم توسط یزدانی حرف می‌زدند، یزدانی تیم را ترک کرد. مدافعی که 6 ماه پیش، کاندیدای حضور در جام جهانی بود حالا 4 ماه است در هیچ زمین چمنی رویت نشده و شانسش برای بودن در قطر صفر است. قصه یزدانی و استقلال بسیار پیچیده شده است. اولا از قرارداد یزدانی با استقلال تنها نیم‌ فصل باقی مانده و سازمان لیگ طبق قانون! برای بازیکنی که قراردادی کمتر از یک سال دارد، کارت بازی صادر نمی‌کند. بنابراین استقلال برای استفاده از یزدانی باید قرارداد این بازیکن را تمدید کند و بر کسی پوشیده نیست که در استقلال فعلی، کسی معنای «تمدید» را نمی‌داند. ثانیا موضوع قبولی یزدانی در دانشگاه، دهه اول شهریور مشخص می‌شود و حتی در صورت قبولی هم همه چیز حل نشده چون مدت استفاده از مرخصی تحصیلی برای به عقب انداختن سربازی، محدود است و باید دید یزدانی پیش از حضور در مقطع دکتری از آن استفاده کرده یا نه؟ خلاصه اینکه اگر استقلال قرارداد یزدانی را تمدید کند و مرخصی تحصیلی او هم قانونی باشد، آبی‌ها بعد از هفته ششم، از او می‌توانند در ترکیب‌شان استفاده کنند که با توجه به عدم انجام تمرینات لازم و آمادگی بدنی پایین او، ممکن است تا نیم‌فصل تمدید شده و دیدن مجددش در زمین چمن با پیراهن آبی به بعد از جام جهانی موکول شود.

* محمدحسین مرادمند

  ابتدای قصه او و خروجش از استقلال درست مانند یزدانی است ولی مرادمند شاید بتواند از ابتدای فصل برای آبی‌ها بازی کند. اولا درباره او هم باید قرارداد تمدید شود چون مرادمند هم فقط نیم فصل با استقلال قرارداد دارد. بعد از تمدید و با توجه به روند تایید معافیت او، مرادمند حداقل یک فصل دیگر برای آبی‌ها بازی خواهد کرد البته اگر قراردادش تمدید شود.

* رافائل سیلوا

  ستون دفاعی تیم در نیم‌فصل دوم که هنوز کسی نمی‌داند چرا مدت قراردادش فقط یک نیم فصل بود. سیلوا همین حالا چند پیشنهاد رسمی از قطر و امارات دارد که کمترین رقمش 780 هزار دلار است. استقلال با او، 2 بار مذاکره کرده و فعلا با مبلغ درخواستی‌اش یعنی 500 هزار دلار برای یک فصل، موافقت نشده است. مذاکرات با او ادامه خواهد داشت ولی فاصله ارقام مدنظر او و باشگاه، احتمال تمدید مرد برزیلی را هر روز کمتر و کمتر می‌کند. 

* عارف غلامی

  قراردادش با استقلال تمام شده و فارغ از تمامی موضوعات، در شمال کشور ریکاوری می‌کند. تغییر مدیربرنامه شاید باعث شود غلامی جزو جدیدترین محصولات ایرانی لیگ پرتغال شود. نام او در لیست تمدیدی‌ها هست و آخرین خبر درباره او حاکی از آن است که او از استقلال چند روزی مهلت خواسته که اگر نتوانست لژیونر شود، با این تیم تمدید کند.

* روزبه چشمی

  یک پیشنهاد خوب مالی از تراکتور دارد و البته هیچ قراردادی هم با استقلال ندارد. 50 درصد قصه تمدید او، حل است چون خودش دوست دارد در تیم بماند ولی 50 درصد دیگر که به باشگاه برمی‌گردد طبق معمول، منحل است.


ت ت
کدخبر: 93350 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها