دومین گزینه مورد علاقه یحیی هم از دست پرسپولیسی‌ها پرید

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از کسب عنوان آقای گلی تصمیم گرفت تا به کار خود در جمع شاگردان محمد ربیعی ادامه بدهد.

دومین گزینه مورد علاقه یحیی هم از دست پرسپولیسی‌ها پرید

به گزارش منیبان؛ یحیی گل‌محمدی همواره در مصاحبه‌های خود به ضعف تیمش در خط حمله اشاره داشته و امروز در صحبت‌هایش بر این نکته تاکید کرد که نیاز پرسپولیس جذب دو مهاجم بوده که در ابتدا سیاست سرخ‌پوشان جذب یک مهاجم داخلی و یک مهاجم خارجی بوده اما در ادامه با توجه به منتفی‌شدن حضور مهاجم داخلی، حالا پرسپولیسی‌ها به دنبال خرید دو مهاجم خارجی هستند.سجاد شهباززاده گزینه داخلی مدنظر باشگاه پرسپولیس بود که او با مدیران باشگاه به توافق نرسید و بعد از دریافت پیشنهاد از استقلال به جمع آبی‌پوشان بازگشت. گادوین منشا هم گزینه خارجی مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود اما اختلافات مالی میان منشا و مدیران پرسپولیس باعث شد تا مهاجم نیجریه‌ای در بازگشت دوباره به پرسپولیس ناکام باشد و سرخ‌پوشان در جذب یک مهاجم دیگر هم ناکام بمانند.

کاسیانو دیاس تنها گزینه حال حاضر باشگاه پرسپولیس است که مدیران باشگاه در حال رایزنی برای جذب این مهاجم برزیلی هستند تا بتوانند نظر یحیی گل‌محمدی را برای تقویت خط حمله خود جلب کنند.


ت ت
کدخبر: 93596 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها