سرگردانی ستاره ملی پوش استقلال کی تمام می شود؟

در حالی که مرادمند به تیم استقلال برگشته و احتمال بازگشت یزدانی نیز وجود دارد، عارف غلامی به یک بازیکن سرگردان در فوتبال ایران تبدیل شده که در جستجوی تیم است.

سرگردانی ستاره ملی پوش استقلال کی تمام می شود؟

به گزارش منیبان؛ شگردهای او برای ادامه زندگی قهرمانی متفاوت از دیگران است. این بازیکن یک روز با جذابیت‌های اصفهان عکس یادگاری می‌گیرد و روز دیگر خبر حضورش در پرتغال منتشر می‌شود. برخی از اخبار حکایت از حضور او در دبی دارد اما دوستانش ادعا می‌کنند برای سیاحت راهی کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است. شاید غلامی در سفر سیاحتی خود به صورت اتفاقی با یکی از باشگاه‌های فوتبال امارات به توافق برسد یا دلارهای مسئولان تیم الاتحاد کلبا وی را همچون مجیدی از استقلال دور کند تا یک فصل در لیگ فوتبال این کشور توپ بزند. البته احتمال بازگشت غلامی به استقلال نیز وجود دارد و شاید وی خلاف مربی خود چشم بر روی جذابیت‌های کشور امارات ببندد. 

البته حضور عارف غلامی در استقلال قطعی نیست و به احتمال زیاد او مانند برخی از بازیکنان خارج‌نشین به این باور رسیده که احتمال حضورش در جام جهانی به بازی وی در لیگ‌های خارجی بستگی دارد. به‌نظر می‌رسد او به‌دنبال تیمی در لیگ فوتبال پرتغال، یونان، قطر یا امارات است. رسوخ این باور در تفکر غلامی نه به تفکر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بلکه به گذشته‌ها بازخواهد گشت جایی که کارلوس کی‌روش پرتغالی اعتقاد زیادی به بازیکنان شاغل در لیگ ایران نداشت و ترجیح می‌داد بازیکنان ملی‌پوش، در تیم‌های دست چندم فوتبال جهان توپ بزنند.

البته غلامی برای رسیدن به جام جهانی یک میانبر دیگر پیش رو دارد. مدافع استقلال تهران می‌تواند برای دیدن جذابیت‌های لیگ ستارگان قطر سفری هم به کشور میزبان جام‌جهانی داشته و شاید بتواند با یکی از تیم‌های فوتبال این کشور قرارداد امضا کند. غلامی اگر در لیگ ستارگان قطر باشد به احتمال زیاد جام‌جهانی فوتبال را از دست نخواهد داد و می‌تواند بازی بزرگان و ستارگان جهان را از نزدیک به عنوان تماشاگر ببیند زیرا وی بیش از هر بازیکن دیگری می‌داند که احتمال حضورش در ترکیب تیم اسکوچیچ کمتر از دیگر مدافعان است.


ت ت
کدخبر: 94441 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها