بازیکن مغضوب پرسپولیس ناگهان محبوب شد!

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس که در تابستان گذشته و بعد از کش و قوس‌های فراوان به پرسپولیس آمد، در این فصل آن بازیکنی که هواداران این تیم انتظار داشتند، نبود و همین موضوع باعث شد تا انتقادات از این بازیکن بسیار زیاد شود.

بازیکن مغضوب پرسپولیس ناگهان محبوب شد!

به گزارش منیبان؛ اسدی که در پایان لیگ قبل قراردادش با پرسپولیس تمام شد، تا چند روز پیش پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرد و به نظر می‌رسید این بازیکن یکی از جدا شده‌های سرخ پوشان خواهد بود. اسدی در این مدت به هیچ کدام از پیشنهاداتش پاسخ مثبت نداد و دلیل این کار هم این بود که رضا دوست داشت ابتدا با پرسپولیس مذاکره کند.پرسپولیس در پست اسدی با سرلک تمدید کرد و کامیابی نیا را هم در اختیار دارد، با این حال این تیم بازهم نیاز به یک هافبک دفاعی در طول فصل خواهد داشت. یحیی در این پست ابتدا خواهان جذب محمد خدابنده لو شد ولی این بازیکن بعد از عدم توافق با پرسپولیس راهی گل گهر شد.

بعد از آن باشگاه پرسپولیس برای جذب سید مهدی حسینی هافبک مس رفسنجان اقدام کرد که با مخالفت مسی‌ها مواجه شد. به غیر از این دو بازیکن داخلی، پرسپولیس نیم نگاهی به جذب نوراللهی و عزت اللهی هم داشت ولی تا این لحظه خبری از علاقه این دو بازیکن ملی پوش برای بازگشت به ایران نیست.

از همین رو یحیی گل محمدی چند روز قبل عنوان کرد که خواهان ماندن اسدی شده و به مدیران پرسپولیس هم اعلام کرد که شرایط را برای تمدید با اسدی فراهم کنند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداد و مدیران پرسپولیس با اسدی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.اسدی که این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند، به دلیل نداشتن قرارداد با پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت نمی کند. با این حال در تمرین دوشنبه پرسپولیس که با حضور هواداران و اهالی رسانه برگزار شد، اتفاق جالبی رخ داد. هواداران پرسپولیس که تعدادشان به ۵۰۰ نفر می رسید، در دقایقی از تمرین خواهان تمدید قرارداد اسدی شدند و به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

این درحالی است که در طول فصل قبل، رضا اسدی جزو بازیکنانی بود که هواداران پرسپولیس اصلا از عملکردش رضایت نداشتند و بارها در فضای مجازی از این بازیکن انتقاد کردند


ت ت
کدخبر: 94843 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها