در انتظار بهانه های واهی و تکراری سرمربی پرسپولیس!

گویا بی اعتمادی یحیی گل محمدی به جذب مهاجم و دستیار اول خارجی باعث شده در ادامه راه شاهد حضور نفرات امتحان پس داده در پرسپولیس باشیم!

در انتظار بهانه های واهی و تکراری سرمربی پرسپولیس!

به گزارش منیبان، توقف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات مشهود است. دلیل اصلی اش هم بی گزینه بودن باشگاه برای مذاکره است. باشگاه تا به امروز تمامی نفرات مورد نظر یحیی را جذب کرده است. درویش نشان داده اگر لیستی برای جذب داشته باشد، آن نفرات را جذب می کند اما این که چرا پرسپولیس دیگر خریدی نداشته نشان می دهد سرمربی سرخ ها گزینه ای معرفی نکرده است.یحیی گل محمدی در مصاحبه ها و گفتگوهای خصوصی با خبرنگاران نزدیک به خود به دو موضوع تاکید داشته است. اول جذب دو مهاجم خارجی برای فصل بعد و دومی همکاری با یک مربی خارجی تمرین دهنده به عنوان دستیار اول.اما در عمل گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته مقدمات بازگرداندن تمیروف را فراهم کنند و شخصا هم با نفراتی چون مجتبی حسینی برای دستیاری مذاکره کرده است.

داستان از چه قرار است؟ چرا یحیی در مصاحبه هایش ادعای دیگری دارد و در عمل دست به اقدامات دیگری می زد؟ آیا قرار است فصل بعد باز هم شاهد همان حرف های تکراری یحیی گل محمدی باشیم. جملاتی از این دست که:مهاجمی پیدا نشد و مجبور شدیم تمیروف را نگه داریم!

یا این که: گزینه های مناسبی برای دستیاری نداشتیم و گزینه های مورد نظر هم گران بودند. برای همین و برای این که وقت را از دست ندهیم مجبور شدیم از دستیار ایرانی بهره ببریم.

جالب این که احتمالا باز هم قرار است گروهی با تکیه به همین حرف ها حق را به او بدهند و به انتخابش احترام بگذارند. آن هم در فصلی که رقبا از نظر دانش فنی و جذب مربی خارجی تا دندان مسلح هستند و نیمکت پرقدرتی را جمع کرده اند.در این میان این سوال از گل محمدی مطرح می شود که در این مقطع که هنوز زمان زیادی تا شروع لیگ باقی مانده، هیچ مهاجمی در حد و اندازه های پرسپولیس که بتوان با رقم مناسب و منطقی جذب کرد، وجود ندارد؟ آیا هیچ مربی خارجی وجود ندارد که با تفکرات یحیی گل محمدی هم راستا باشد؟ یعنی با تفکرات یحیی فقط مربیان وطنی کنار می آیند؟در پایان همین قدر بدانید که مربی چون خسوس کاساس با آن سابقه درخشان که پیش تر مورد توجه باشگاه نساجی قرار گرفت به باشگاه نساجی رقمی حدود 300 هزار دلار برای سرمربیگری پیشنهاد داده بود. 

ت ت
کدخبر: 94990 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها