لاتکلیفی عجیبی که این بازیکنان استقلال را اذیت می‌کند

اکثر بازیکنان استقلال برای فصل آینده در بلاتکلیفی به سر می‌برند و با اینکه تمرینات برخی تیم‌ها برای فصل بعد آغاز شده اما در استقلال خبری از حضور سرمربی و آغاز تمرینات نیست و از طرفی دیگر نیز بازیکنان این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

لاتکلیفی عجیبی که این بازیکنان استقلال را اذیت می‌کند

به گزارش منیبان،استقلالی‌ها تا به حال توانستند با چهار بازیکن قرارداد امضا کنند، شهباززاده، میرزایی، حامدی‌فر و زاوری نفراتی هستند که جذب استقلال شدند و تیم در مقابل دانشگر و ژستد را از دست داد و این بازیکنان به صورت قطعی جدا شدند.در حال حاضر وضعیت بیش از نیمی از بازیکنان این تیم مشخص نیست و در میان این نفرات تنها سه بازیکن قرارداد خود را تمدید کردند. یزدانی و مرادمند هنوز اوضاع مشخصی ندارند و در حال حاضر سرباز هستند. از طرفی حسین حسین‌زاده برای جدایی و پیوستن به تیم شارلوای بلژیک اقدام کرده است. وریا غفوری مورد نظر مدیران باشگاه نیست و جدایی‌اش تقریبا قطعی است.

گفتنی است به این لیست بازیکنان قرضی استقلال که با تیم قرارداد دارند و قصد بازگشت دارند را نیز باید اضافه کرد که تکلیف‌شان اصلا مشخص نیست. قاسمی نژاد، رضاوند، کریم‌زاده،رابط، زکریا مرادی و خادم‌پور نفراتی هستند که مدیران تیم حتی با آنها تماس نیز نگرفتند و آنها نیز در لیست انتظار هستند!

ت ت
کدخبر: 95054 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها