بلاتکلیفی پرسپولیس با اسپانسر

باشگاه پرسپولس این روزها بیشتر به فکر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است و کمتر به دنبال حامی مالی است که بتواند برای فصل بعد این تیم را حمایت کند.

بلاتکلیفی پرسپولیس با اسپانسر

به گزارش منیبان، پرسپولیس در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات روند بسیار خوبی داشت و توانست بسیاری از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی را جذب کند اما در ادامه راه برای جذب یک مهاجم از اروپا دچار مشکل شد که البته گفته می شود به واسطه اختلافاتی است که بین طرفین در برخی مفاد قرارداد به وجود آمده است. شاید این روزها تمام هم و غم بسیاری از کارشناسان، خبرنگاران و حتی هواداران تیم پرسپولیس اخبار نقل و انتقالاتی است و کمتر کسی متوجه وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس است. آن هم درحالی که هنوز اسپانسر باشگاه مشخص نیست.

باشگاه پرسپولیس فصل قبل و در زمان مدیریت مجید صدری قرارداد عجیب و غریبی با شرکت ایده پویان ماژ بست که هرگز مفاد آن مشخص نشد و صدری همواره از پاسخگویی در مورد آن طفره رفت اما این روزها می شنویم رضا درویش از وضعیت همکاری با این شرکت رضایت ندارد. معلوم نیست دلیل این نارضایتی برآورده نشدن خواسته های باشگاه است یا سقف رقمی که باید از سوی اسپانسر پرداخت شود، اما هرچه هست احتمال همکاری مجدد بسیار ضعیف است، در شرایطی که هنوز شرکتی برای جایگزینی اسپانسر قبلی از سوی مدیریت باشگاه و رضا درویش انتخاب نشده است.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا برخی از تحلیل گران پیش بینی کنند باشگاه پرسپولیس در آینده ای نزدیک وارد بحران مالی خواهد شد. به تمام این ها اضافه کنید که باشگاه پرسپولیس به جز سعید صادقی به هیچکدام از بازیکنان جدیدش مبلغی به عنوان پیش قرارداد، پرداخت نکرده است. حالا باید منتظر بود و دید درنهایت تدابیر رضا درویش برای اداره مالی این باشگاه چه خواهد بود.

ت ت
کدخبر: 95696 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها