آقای سرمربی نیامده رفت!+جزییات

رسانه های معتبر جهان روز گذشته خبر از همکاری ژابی آلونسو و مونشن گلادباخ داده بودند اما کیکر ادعای دیگری مطرح کرده است

آقای سرمربی نیامده رفت!+جزییات

به گزارش منیبان، روز گذشته بود که کریستین فالک، خبرنگار معتبر بیلد در گزارشی اعلام کرد  ژابی آلونسو ، هافبک سابق بایرن مونیخ و تیم ملی اسپانیا برای هدایت  مونشن گلادباخ  به توافق نهایی دست یافته و فقط امضای قرارداد باقی مانده است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای ایتالیا و گاردین نیز این خبر را تایید کرد و گفت ژابی آلونسو در تابستان، سرمربی مونشن گلادباخ می شود که این خبر را به صورت غیر رسمی در طرفداری خواندید.

امروز رسانه آلمانی کیکر اما گزارشی خلاف ادعای فالک و رومانو مطرح کرده است؛ طبق ادعای کیکر، ژابی آلونسو سرمربی مونشن گلادباخ نخواهد شد و جانشین مارکو رز در این باشگاه شخص دیگری خواهد بود. مذاکراتی میان مونشن گلادباخ و ژابی آلونسو انجام شد اما این مذاکرات جذی و نهایی نشدند.

این یعنی قرار نیست ژابی آلونسو و مونشن گلادباخ همکاری کنند و گزینه اول گلادباخ، سرمربی دیگری است. با این حال انتظار می رود نام سرمربی جدید مونشن گلادباخ به زودی اعلام شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا کریستین فالک و فابریتزیو رومانو مثل اغلب اوقات گزارش درستی منتشر کرده اند و یا این که کیکر اطلاع دقیق تری از مذاکرات آلونسو و گلادباخ داشته است. 


ت ت
کدخبر: 9586 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها