لوکاس هرناندز:

هرگز از پیوستن به بایرن مونیخ پشیمان نشدم؛ ام باپه بهترین بازیکن نسل خود است

لوکاس هرناندز ، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه ای با اکیپ در مورد فلیک و بایرن مونیخ و مسائل دیگری صحبت کرده است.

هرگز از پیوستن به بایرن مونیخ پشیمان نشدم؛ ام باپه بهترین بازیکن نسل خود است

به گزارش منیبان، لوکاس هرناندز در این مصاحبه گفت: مربی قبل از بازی با لاتزیو با من صحبت کرد و به من گفت که فیکسم و روی من حساب می کند و باید به عملکردم ادامه دهم. به من گفت که باید در پست دفاع چپ بازی کنم و انعطاف پذیری من در پست های بازی ام را دوست دارد. همچنین گفت که انتظار دارد محکم و جدی بازی کنم و نتیجه 4-1 را حفظ کنم. درست است که زمان هایی بوده که کم بازی کردم یا اصلاً بازی نکردم اما فلیک همیشه به من اعتماد داشته است. وقتی با من صحبت می کند، همیشه می گوید که روی من حساب می کند. به همین علت بازی نکردنم را درک نمی کردم. اما امسال، دیگر مشکل مصدومیتی ندارم. کاملاً آماده ام و مربی این را می داند.

هرگز از پیوستن به بایرن مونیخ پشیمان نشدم. وقتی تصمیم گرفتم به این تیم بیایم، می دانستم که دارم ریسک می کنم و خودم را در خطر می اندازم. پیوستن به چنین باشگاه بزرگی که انتظارات در آن بالا است، آسان نیست. الان وقت این است که خودم را در این تیم ثابت کنم. حفظ جایگاهی در ترکیب اصلی در بایرن سخت است چون رقابت زیادی در تیم وجود دارد. 

باشگاه در نظر دارد که من در پست دفاع وسط بازی کنم. در حال حاضر فیکس بودن در این پست کار سختی است چون بازیکنان فیکس تیم در این پست، در سطح بسیار بالایی بازی می کنند. اما من هنوز سه سال و نیم قرارداد دارم و جزوی از آینده باشگاه هستم. من پست دفاع وسط را به عنوان پست اصلی خودم در نظر می گیرم. در اتلتیکو مادرید نیز در این پست بازی کردم. من امروز به همان اندازه که در پست دفاع وسط راحتم، در پست دفاع چپ هم راحت هستم. در بایرن، دفاع چپ بیشتر از این که دفاع کند حمله می کند. در اتلتیکو برعکس بود.

بازی مجدد در کنار گریزمان در تیم ملی فرانسه؟  گریزی من! درست است که دلم برای او تنگ شده بود. هر هفته با هم صحبت می کنیم و به هم پیام می دهیم. او مانند برادر بزرگتر من است. او همیشه به من کمک کرده و می کند.

فتح مجدد لیگ قهرمانان؟  بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما برای دفاع از عنوان قهرمانی خود می جنگیم.  یک چهارم نهایی مقابل پاری سن ژرمن؟  بازی فوق العاده ای خواهد بود. حذف کردن پاری سن ژرمن کار راحتی نخواهد بود. آن ها می خواهند که انتقام سال قبل را بگیرند. پاریس می خواهد پیروز شود اما ما نیز خواهان پیروزی هستیم. پاریس مقابل بارسلونا نشان داد که یکی از شانس های اصلی قهرمانی است.

هالند یا ام باپه؟  هالند بازیکنی بسیار جوان با کیفیتی فوق العاده است. همه شاهد این هستند. او در آینده یکی از بهترین ها خواهد بود. اما من ام باپه را انتخاب می کنم. کیلیان بهترین بازیکن نسل خودش است. خوشحالم که در تیم ملی در کنار هم بازی می کنیم. اگر روزی مجبور باشم مقابل ام باپه قرار بگیرم، 2 یا 3 کلمه به او می گویم تا او را ساکت نگه دارم. به او می گویم که بهتر است در سمت چپ خط حمله پاریس بازی کند. اگر در راست بازی کند، بین ما جنگ خواهد شد. شوخی می کنم. او استعداد زیادی دارد و در مقابل او باید حواسمان را جمع کنیم.


ت ت
کدخبر: 9595 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها