کریستیانو رونالدو منتظر تماس رئال مادرید است

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس فصل گذشته در 46 بازی 37 گل به ثمر رساند و در فصل 2018/19 هم طی 4 بازی 28 گل زد که این یعنی بعد از ترک رئال مادرید در سال 2018، 95 گل به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو منتظر تماس رئال مادرید است

به گزارش منیبان و به نقل از مارکـا، اولین قدم برای پیوستن مجدد کریستیانو رونالدو به رئال مادرید این است که او تصمیم به جدایی از یوونتوس بگیرد. او می داند که ماجراجویی اش در فوتبال ایتالیا به پایان خود نزدیک شده است. او مادرید را به مقصد تورین ترک کرد، تا لیگ قهرمانان اروپا را با تیم دیگری هم فتح کند و یوونتوس را به یکی از قدرت های اروپا تبدیل کند اما اوضاع مطابق انتظارات او پیش نرفت و تنها یک بار تا یک چهارم نهایی رقابت ها پیش رفتند. از این رو، او آماده جدایی از یوونتوس است.

با آمادگی رونالدو برای جدایی و امید بازگشت به رئال مادرید، حالا باید مدیران لوس بلانکوس تصمیم بگیرند که چنین معامله ای ممکن است یا نه. هر دو طرف می دانند که دیگر هیچ چیز مثل سال 2018 نیست.

یوونتوس اخیراً شرایط خوبی را سپری نمی کند، و قمار آنها روی پیرلو برای ستاره پرتغالی متقاعد کننده نبوده و حالا با گذشت زمان این ثابت شده است. یوونتوس 11 بازی دیگر در سری آ دارد و جام قهرمانی دور از دسترس آنها به نظر می رسد. علاوه بر این، آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده اند و حالا تنها کوپا ایتالیا برای آنها باقی مانده که برای فتح آن باید از سد آتالانتا عبور کنند.

ت ت
کدخبر: 9725 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها